2026-04-12, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snabbadojor
Lasse Lundholm - Claes Malmberg från TEMU.

Som det mesta från TEMU, lovar stort men sviker varje gång.
Alla känner igen typen Lasse, aldrig hans eget fel någonsin, alla andras fel varje gång när något går fel.
En jobbig jävel med Noll självinsikt.
Helt enkelt en "Världsmästare" av rang.

Hoppas han lärt sig något av sin vistelse - efter sett dig själv på tv.
så jävla löjligt när han simmade iväg från dem för han inte fick åka på förhandling, som en treåring typ.

Sedan jag är stark han är inte stark den där han är fet, han är en av de absolut svagaste killarna där både fysiskt och psykiskt
Citera
2026-04-12, 16:07
Medlem
Loikkaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nodraketen
jag tjejchansar på det är en spoiling återigen, suck man är verkligen omgiven av mongon i den här tråden
håll käften, ingen har sett nästa veckans avsnitt så man kan inte spoila heller. Jag spekulerar o blir det så är det rena turen. Jag hoppas att han möter Aza i fajten, håll till godo mongo.
Citera
2026-04-12, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loikkari
håll käften, ingen har sett nästa veckans avsnitt så man kan inte spoila heller. Jag spekulerar o blir det så är det rena turen. Jag hoppas att han möter Aza i fajten, håll till godo mongo.
vem snackar om nästa vecka? nu försa du dig tom ahahahh undrar vem ssom är funktionshindrad här
Citera
2026-04-12, 16:14
Medlem
Loikkaris avatar
Citat:
vem snackar om nästa vecka? nu försa du dig tom ahahahh undrar vem ssom är funktionshindrad här
Alla kan se örådet då C O åker ut till gränslandet, Aza befinner siv där redan omer vet vi inte, pucko
Citera
2026-04-12, 16:19
Medlem
Citat:
Alla kan se örådet då C O åker ut till gränslandet, Aza befinner siv där redan omer vet vi inte, pucko
ja men inte det andra du sa ditt mongo kolla vad du själv skrivit är du senil eller? du skriver vem som åker ut ifrån gränslandet igenom lägga ssig PÅSTÅR DU.

Inte konstigt luleå spelar så dåligt i slutspeloet med dessa mongolider som dig som supporter går du ens på rätt matcher?
Citera
2026-04-12, 16:26
Medlem
Loikkaris avatar
Citat:
ja men inte det andra du sa ditt mongo kolla vad du själv skrivit är du senil eller? du skriver vem som åker ut ifrån gränslandet igenom lägga ssig PÅSTÅR DU.

Inte konstigt luleå spelar så dåligt i slutspeloet med dessa mongolider som dig som supporter går du ens på rätt matcher?
Kan du inte läsa eller fattar du inte vad du läser, jag skrev ju att jag gissade o spekulerade. Jag släpper ämnet nu, du kan ju rapportera till moderator om du tycker att jag gjort fel. När man grälar med en idiot, ska man se till att man inte är en idiot själv också.
Citera
2026-04-12, 16:28
Medlem
Hej! Funkar tv4plus i Filippinerna? Har nån testat det därnere. Vi åker dit juni till juli under fifa dagarna. Tack för svaret i efterhand. /missphil
Citera
2026-04-12, 16:28
Medlem
Citat:
Kan du inte läsa eller fattar du inte vad du läser, jag skrev ju att jag gissade o spekulerade. Jag släpper ämnet nu, du kan ju rapportera till moderator om du tycker att jag gjort fel. När man grälar med en idiot, ska man se till att man inte är en idiot själv också.
du spoilade men du är för efterbliven för förstå det själv, just nu kastar du sten i glashus, händer det du sa kommer jag tjejechansa på du kommer hävda slump

Jag förstår varför de mest säljer skor med kardborreband i Luleå nu faktiskt
Citera
2026-04-12, 17:13
Medlem
Citat:
du spoilade men du är för efterbliven för förstå det själv, just nu kastar du sten i glashus, händer det du sa kommer jag tjejechansa på du kommer hävda slump

Jag förstår varför de mest säljer skor med kardborreband i Luleå nu faktiskt

Men ärligt, det har ju inte sänts och det var ju en tydlig ironisk kommentar/gissning om vad som kan hända.

Tror inte att han la sig för att åka ut men ville väl antagligen inte sitta kvar i det lägret i den situation han var i.

Kommer bli livat på gränslandet i veckan (nej ingen spoiler, utan en gissning)
Citera
2026-04-12, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Men ärligt, det har ju inte sänts och det var ju en tydlig ironisk kommentar/gissning om vad som kan hända.

Tror inte att han la sig för att åka ut men ville väl antagligen inte sitta kvar i det lägret i den situation han var i.

Kommer bli livat på gränslandet i veckan (nej ingen spoiler, utan en gissning)
nästa veckas avsnitt har släppts på plus det har redan en snäll skribent berättat för alla spoilare.

Gränslandet hade varit mycket mera intressant utan all spoiling
Citera
2026-04-12, 17:19
Medlem
Citat:
nästa veckas avsnitt har släppts på plus det har redan en snäll skribent berättat för alla spoilare.

Gränslandet hade varit mycket mera intressant utan all spoiling

Ja, jag har också PlayPlus och nu när jag vet att öråd sänds på söndagar kommer jag inte råka spoila nåt av misstag.

Jag har inte sett nästa vecka men det ingår ju i diskussionerna här att spekulera kring vad som kommer hända så du behöver inte anta att det är spoilers.
Citera
2026-04-12, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Ja, jag har också PlayPlus och nu när jag vet att öråd sänds på söndagar kommer jag inte råka spoila nåt av misstag.

Jag har inte sett nästa vecka men det ingår ju i diskussionerna här att spekulera kring vad som kommer hända så du behöver inte anta att det är spoilers.
du spoilar inte om du berättar om dagens avsnitt, är det verkligen så svårt förstå trådens regler?

men veckans avsnitt har släppts på plus det har redan en skribent skrivit så förstår inte varför du förnekar det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in