2026-03-01, 22:19
Medlem
sanning05s avatar
Världens befriare och mest moraliska armé har startat ett nytt blodigt krig i Iran med löftet att befria det kära iranska folket genom att mörda och bomba sönder civila människor i Iran.

Israel och USA har så fint förklarat hur befrielsen kommer gå till. Efter att ha strypt det iranska folket ekonomiskt genom sanktioner så har Israel och USA kommit på det genuina förslaget att mörda 37 flickor som går i skola.

Jag är så glad att vi har så fina ledare sol Trump och Netanyahu att se upp till 🙏

Nedan är källan på massakern som våra fina ledare Trump och Netanyahu förorsakat i demokratins namn.

https://www.facebook.com/share/v/1GP1GdLSC8/?mibextid=wwXIfr

Nästa militära aktion är att bomba sjukhusen och mörda patienter.

Jag är glad att västerländsk media inte lägger så stort fokus på detta, för vi vill ju inte att mer hat ska komma över älskade Trump och fina Netanyahu.
Citera
2026-03-01, 22:24
Avstängd
dude2ks avatar
Iran klarar av det på egen hand alldeles utmärkt.
Citera
2026-03-01, 23:04
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanning05
Världens befriare och mest moraliska armé har startat ett nytt blodigt krig i Iran med löftet att befria det kära iranska folket genom att mörda och bomba sönder civila människor i Iran.

Israel och USA har så fint förklarat hur befrielsen kommer gå till. Efter att ha strypt det iranska folket ekonomiskt genom sanktioner så har Israel och USA kommit på det genuina förslaget att mörda 37 flickor som går i skola.

Jag är så glad att vi har så fina ledare sol Trump och Netanyahu att se upp till 🙏

Nedan är källan på massakern som våra fina ledare Trump och Netanyahu förorsakat i demokratins namn.

Jag är glad att västerländsk media inte lägger så stort fokus på detta, för vi vill ju inte att mer hat ska komma över älskade Trump och fina Netanyahu.
Samtidigt störtar jublande folkmassor Ayatollah-statyer i Iran.
Den stora frågan är om frihetskämparna kan slå ner sina förtryckare utan trupper på marken.
Trump är ju inte känd för att hålla några löften, fråga kurderna.
Och Israel bryr sig inte direkt om Irans folk, utan syftet är att oskadliggöra militära hot, vilket kan göras från luften.
Citera
2026-03-01, 23:26
Avstängd
180mgs avatar
Det är ju bevisat att IRGC sköt en raket som felade och landade på skolan.
Citera
2026-03-02, 00:00
Medlem
Messials avatar
Och Ali (av många kallad Satan) Khamenei lät hans egna män massavrätta 30 000 unga iranier i december-januari månad.

Genom Iran kan man se vilken vidrig skitreligion Islam är, perser är för det mesta (förutom en del dumma människor, exempelvis dom som styr Iran) ett modernt folk och Iran har en ung befolkning som pissar på Islam som religion och Allah.
Människor har (dom som är födda år 1979 eller senare) vuxit upp med skiten och hela tiden behövt rätta sina liv efter en skitreligion som Islam.

Bara en sådan sak som "flickskola" visar vilket efterblivet land Iran är just nu.

Iran hatar Israel, men Israel är 1 000 gånger mer modernt och demokratiskt än Iran.
Att jämföra Iran med Israel är som att jämföra Nordkorea med Sydkorea, ett skämt politiskt och som statsskick medans Israel har hög levnadsstandard och en mycket stor andel utav befolkningen som är högutbildade medans manliga och kvinnliga islamister i Iran endast har koranskola på sitt CV.
Även Judendomen skiljer sig kraftigt i jämförelse åt Islam. Som sagt, Islam är skit, och vart än Islam har fått fotfäste så har det blivit skit. Turkiet har exempelvis inte blivit attackerat som land, men ändå är det bristande demokrati och mycket annat också som brister.
Jag menar, inte ens länderna i Europa med stor muslimsk befolkning sett till antalet invånare, är framgångsrika genom historien. Bosnien och Hercegovina var ett delvis skitland redan innan kriget där, långt ifrån standarden i dom katolska kristna länderna Kroatien och Slovenien.
Senast redigerad av Messial 2026-03-02 kl. 00:06.
Citera
2026-03-02, 01:40
Medlem
Onanikrems avatar
Iran har ju mördat sina medborgare i tusental många år nu. Att USA och Israel nu gått in och avlivat högsta kräket samt klipper sporrarna av tuppkyckling är inget annat än bra.

Jag är ingen stor USA-vän och allra minst Trump men här gjorde de något bra! Något de skulle gjort klart redan i somras när Iran anföll Israel. Får väl hoppas de inte stoppar förrän de rensat bort de andra mördarna med!
Citera
2026-03-02, 05:48
Medlem
Citat:

Mycket bra gjort och det iranska folket jublar och skriker äntligen när den store pedofilens palats sprängdes i småbitar!
HUrra, HUrra , HUrra!
Citera
2026-03-02, 07:18
Avstängd
OnkelUnkass avatar
Vart fan var du när det Iranska styret kallblodigt mördade 30,000 Iranier över ett par dagar? Halva dödssiffran av "folkmordet" som tog 2 år att uppnå.

Hycklare
Citera
2026-03-02, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Pippi-
Det hade Khamenei gjort förr eller senare ändå.

Fin logik ni sionister kör med. Israel attackerar Iran för att Iran förmodligen hade gjort något dumt ändå. Nu mördar de Iranska skolbarn men det är ok för Iran hade förmodligen gjort det ändå.

Som att jag skulle gå över till grannen och skjuta honom i huvudet för 'han hade förmodligen gjort samma sak mot mig ändå'.

Sen undrar folk varför muslimer fortsätter komma hit och kaosa. Och nej, jag är inte för något Islam eller invandring men så länge som väst fortsätter att stödja den judiska terrorstaten i deras imperialistiska anfallskrig så får ju även vi räkna med konsekvenser.
Citera
2026-03-02, 18:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 180mg
Det är ju bevisat att IRGC sköt en raket som felade och landade på skolan.
vart är det beviset, eller ljuger du?
Citera
2026-03-02, 18:36
Medlem
Q6s avatar
Iran lyckades själva att ta död på över 40 tusen medborgare för att de inte hyllade diktaturen,

Bara under det här året, totalt så är det miljoner som de har mördat.
Citera
2026-03-02, 18:40
Medlem
Citat:

Tydligen siktar Israel och USA avsiktligt in sig på skolor och sjukhus i Iran.
https://www.aljazeera.com/news/2026/3/2/iran-demands-international-action-after-attacks-impact-hospitals-schools
Genom att mörda barn i första hand så sänker man fiendens moral och motståndskraft.
Israel är som bekant världsbäst på denna form av terrorism.

Det vore bättre om IDF och USA gick in med marktrupper och stred man mot man istället
Lite mer modigt och hedervärt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in