2026-03-01, 15:57
Medlem
Här är en länk till en hemsida där de beskriver detta. Jag tycker det är intressant och undrar om någon där ute har stött på detta problem? Tror ni det måste vara djupare sår från exempelvis stick och skär trauma?
https://www.scilit.com/publications/b1a9e86216dffb0796e0fff815f676aa
Citera
2026-03-01, 16:02
Avstängd
jakirosmothers avatar
några citat vore toppen?
Citera
2026-03-01, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9rx
Här är en länk till en hemsida där de beskriver detta. Jag tycker det är intressant och undrar om någon där ute har stött på detta problem? Tror ni det måste vara djupare sår från exempelvis stick och skär trauma?
https://www.scilit.com/publications/b1a9e86216dffb0796e0fff815f676aa

Desto längre sidokedja desto mer cytotoxic är dom. PiHP värre än A-PHP men a-php värre än A-PVP etc
Citera
2026-03-02, 05:57
Medlem
Detta kanske inte är så relevant till din fundering men det var den enda tråden jag hitta på pyrovalerone. Aldrig träffat på någon som har upplevelse med pyrovalerone, är det någorlunda likt amfetaminer som elvanse och ritalin osv eller är det något helt annat? Jag har inte nå koll letar efter något som lättar till arbetet utan att jag ska känna mig stressad och arg utan anledning resten av dagen, har testat en hel del nu och fortfarande inget som passar. Skulle pyrovalerone kanske vara något att testa på? Som sagt kanske jag är helt ute och cyklar nu därför jag frågar
Citera
2026-03-02, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negativa-
Detta kanske inte är så relevant till din fundering men det var den enda tråden jag hitta på pyrovalerone. Aldrig träffat på någon som har upplevelse med pyrovalerone, är det någorlunda likt amfetaminer som elvanse och ritalin osv eller är det något helt annat? Jag har inte nå koll letar efter något som lättar till arbetet utan att jag ska känna mig stressad och arg utan anledning resten av dagen, har testat en hel del nu och fortfarande inget som passar. Skulle pyrovalerone kanske vara något att testa på? Som sagt kanske jag är helt ute och cyklar nu därför jag frågar

Mycket starkare och mycket kraftigare sug att återdosera än på amfetamin. Psykosen kommer mycket snabbare också. Men det är en kul drog ja.

(FB) A-PVP "lagligt" MDPV är en PV.

(FB) 4-CL-PVP - Ny analog av 4F-PVP - Info någon? är en PV.

(FB) 2′-f-pvp är en PV.

Läs och fundera hehe.
Citera
2026-03-15, 17:47
Medlem
Citat:

Nej det är det inte. Det är mindre terapeutiskt, mer smutsigt, mer skadligt. Undvik det, inte värt det. Studera den vetenskapliga delen så kommer du inse varför man bör undvika pvs helt. Inget bra kommer ur det och det lär inte heller användas terapeutiskt i framtiden såsom psykedelier gör.
Finns mycket hälsosammare metoder att använda för arbetet, energin, motivation, depression och ångest. Som inte involverar narkotiska eller skadliga preparat.
Senast redigerad av EpicUsername 2026-03-15 kl. 17:50.
Citera
2026-03-15, 19:40
Medlem
Citat:
NEJ! Försök inte använda PVs för att jobbet ska flyta lättare, du kommer antagligen få sparken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in