2026-03-01, 10:07
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Tydligen skall lite 4-chanpojkar ha använt AI och promptat bort den trasiga horaktigheten hos moderna kvinnor. Tatuerade, feta och utfläkta kvinnor(allt som gör den moderna kvinnan ful) på bild har fixats till. Till något sunt.

https://www.rollingstone.com/culture/culture-news/dignifai-4chan-shame-women-1234961851/

Länken visar inte bilder, men det jag såg i början, såg bra ut. Det var som sunda familjebilder.

Personligen tycker jag att pojkarna spiller tid på att sminka grisen. Det är fortfarande grisar. Horor kommer att hora och då är det bra att man kan se trasigheten.

Men varför är feminister så kränkta???
Kvinnor, feminister mm. mm. Alla de sminkar sig ju, jämt. De är helt besatta med att falskt dölja sina brister, falskhet och sedan låtsas att de är "genuina". Vill man se en havererad skit-show, behöver man bara se en kvinna.
2026-03-01, 10:32
Avstängd
180mgs avatar
Alltid roligt att avmaskera kvinnor och visa vilka dom verkligen är. Där kan vi snacka hat.
2026-03-01, 10:42
Avstängd
jakirosmothers avatar
ungefär som när bianca ingrosso sa att svenska män är osexiga men hon själv då? plastikoperead hahaha
2026-03-01, 10:44
Medlem
Xer0s avatar
Den kristna högern har nu helt tagit över fyrchan?
2026-03-01, 10:46
Avstängd
StorFetAnkas avatar
Klassiskt hyckleri och feministisk logik. Du har helt rätt, tatueringar, smink, ankläppar, fejkbröst (ankbröst?) osv är ju inget mer än smink på grisen. Ett sätt att ändra sitt utseende till vad man kan anta ska föreställa nåt bättre. Men jag kan ju ha fel här också, kanske försöker de se fula ut? Dignify AI fixar till det fula och visar hur något kan bli naturligt vackert, och det utan botox modifikationer. Det är det som är så kul, systemet visar hur dessa hade sett ut om de inte försökt ändra sitt utseende.
2026-03-01, 10:50
Medlem
Den har "nyheten" är väl flera år gammal vid det här laget.
2026-03-01, 11:28
Avstängd
180mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Den kristna högern har nu helt tagit över fyrchan?
Fyrchan har varit "höger" i 20 år, minst.
2026-03-01, 12:15
Medlem
MisterPartyfucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Men varför är feminister så kränkta???
Kvinnor, feminister mm. mm. Alla de sminkar sig ju, jämt. De är helt besatta med att falskt dölja sina brister, falskhet och sedan låtsas att de är "genuina". Vill man se en havererad skit-show, behöver man bara se en kvinna.
Det är lite som att säga till en tonåring "du duger precis som du är" eller ett rakt "nej" till en 11 åring. Man täljer lite på udden av deras personlighet.
2026-03-01, 12:41
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Kul att det finns.

Både detta och AI för att klä av.
2026-03-01, 14:06
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterPartyfuck
Det är lite som att säga till en tonåring "du duger precis som du är" eller ett rakt "nej" till en 11 åring. Man täljer lite på udden av deras personlighet.

Jag hör dig... Men det där med "personlighet", när de är de mest konformativa av de två enda könen.
Åh andra sidan har man inte mycket "personlighet" från start.

Sådant jag packar in i begreppet är typ en egen vilja, driv, passion mm.
Senast redigerad av Tangentinkontinens 2026-03-01 kl. 14:38.
HusvagnSvenssons avatar

Moderatormeddelande

Postat av HusvagnSvensson 2026-03-01, 23:46
Moderator
Vilka feminister är kränkta? Var har de uttryckt detta? Vad säger de som handlar om feminism?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in