2026-02-28, 09:54
Medlem
diemydarlings avatar
Nu mer fiser jag alltid när jag pinkar och det kan bli rejäla brakare. Asså jag kan få hurven sen säger det bara pang där bak. Jag har rätt lyhört i lägenheten så ibland hör jag grannen skratta till. Så det kan kännas ganska genant. Har fisarna nåt med åldern att göra eller är det bara att jag lagt märke till det mer nu?
Citera
2026-02-28, 10:14
Medlem
Du slappnar av i bäckenbotten generellt när du släpper iväg urinen, så det hör ihop. Med åldern blir det så, mer uttalat.
Citera
2026-02-28, 10:50
Medlem
NyaHenriksss avatar
Jag har upplevt samma problem de senaste åren.
Jag vågar dock inte fisa okontrollerat när jag kissar eftersom det kan komma reservdelar.
Så jag får helt enkelt knipa fisen en stund och sedan fortsätta kissa.
Nu kissar jag utomhus, hade jag gått på toa så hade man kunnat sitta och problemet hade inge funnits.
Citera
2026-02-28, 10:57
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Haha.
Så gör jag med, jag är generelt en ståpissare men ibland är mina fisar så våldsamma stt jag måste sitta ner o pinka

Jag skrattar åt att grannarna hör mina brakare, här är lyhört och mina grannar är diverse araber med en sjuhelvetes ungar. Men jag har släppt der för dom är trevliga mot mig i trappen😎
Citera
2026-02-28, 10:59
Medlem
Razkolnikows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diemydarling
Nu mer fiser jag alltid när jag pinkar och det kan bli rejäla brakare. Asså jag kan få hurven sen säger det bara pang där bak. Jag har rätt lyhört i lägenheten så ibland hör jag grannen skratta till. Så det kan kännas ganska genant. Har fisarna nåt med åldern att göra eller är det bara att jag lagt märke till det mer nu?
Det är psykosomatiskt.
Själv nyser jag alltid när jag tänker på sex.
Citera
2026-02-28, 11:50
Medlem
Turbulentxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Jag har upplevt samma problem de senaste åren.
Jag vågar dock inte fisa okontrollerat när jag kissar eftersom det kan komma reservdelar.
Så jag får helt enkelt knipa fisen en stund och sedan fortsätta kissa.
Nu kissar jag utomhus, hade jag gått på toa så hade man kunnat sitta och problemet hade inge funnits.
Finns det risk att du skiter ner dig menar du?
Hur har du lyckats komma upp i den nivån på slapp ringmuskel?
Citera
2026-02-28, 12:15
Medlem
diemydarlings avatar
Ska man känna sig bög för att man fiser? Jag känner mig enbart manlig! Hade en far som som alltid gick runt med trasiga kallingar ölmage och sket fullständigt i om vi barn tyckte det luktade mök.
Senast redigerad av diemydarling 2026-02-28 kl. 12:18.
Citera
2026-02-28, 12:15
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbulentxxx
Finns det risk att du skiter ner dig menar du?
Hur har du lyckats komma upp i den nivån på slapp ringmuskel?

Ringmuskeln är tight och fin.
Jag kan dock inte knipa ringmuskeln och släppa urinen samtidigt. Det hänger ihop.
Det är sällan skit som hänger med fisen, det är oftast vätska, typ diaree.
Inte mycket, kanske en centiliter.
Citera
2026-02-28, 13:22
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Rätt svar är att man måste slappna av i "de nedre musklerna" för att kunna pissa och där ingår även bajsmuskeln.
Citera
2026-02-28, 14:15
Medlem
glockenreins avatar
Jag pruttar också alltid när jag pinkar och har hört att tjejen också gör det men låtsas som att jag inte hört nåt. Tror alla gör det för att ringmuskeln slappnar av.
Citera
2026-02-28, 14:53
Medlem
Grannen kanske "skrattar" men tycker förmodligen inte alls att det är roligt, utan bara äckligt. Jag vaknade till detta varje morgon + skvalet. Så håll gärna igen, för det är inte trevligt att behöva höra detta. Och varje gång jag mötte honom så tänkte jag på detta.
Citera
2026-02-28, 15:18
Medlem
Ofdrykkjas avatar
Har faktiskt lagt märke till detta, obs så är jag inte din granne tror jag. Dock går jag på 30mg Stesolid om dagen så klart rövahålet är lite slappt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in