Citat:
Ursprungligen postat av
Paris24
Iran kan inte bomba USA eller Israel, men de kan attackera oljefartyg vid Hormuz och USA-baser i Bahrein. Tänk lite.
Att bomba försvarslösa länder som inte krigat på 40 år och döda deras ledare gör dig stolt? Så om Iran gör samma med Israel blir du stolt? Det kan de göra om Ryssland hjälper dem. Så kan du sitta och vara stolt över båda sidor medans 1000-tals dör.
Du behöver nog av-trumpifieras. Känns lite Sekt över dig. Det finns inget bra med dödande. Vettiga länder som Sverige dödar aldrig människor.
Du driver nu med oss va?
Kallar du just Iran för försvarslösa och oskyldiga? Att de inte krigat på på 40år gör Iran till ett gulligt och fint land?
Att döda deras ledare gör mig stolt. Till och med vänstermuppar har ju pekat ut regimen och ledare som en av de mest vidriga ledare genom tiderna. 30000st dödade bara de senaste månaderna innan ISA och Israel satt stopp för fanskapet.
Och så försöker du få mig till någon Sekt med Trump? Har svårt för personer som håller islamister i handen. Folk som försöker få Iran och deras ledare till offer ger jag inte mycket för.
Sverige dödar inte andra människor det stämmer.
Men islamister dödar svenskar och är det inte terror dåd på Drottninggatan så är det gängkrig med kaosbabbar som drabbar vanliga svenskar.
Så kriget i Iran påverkar oss mycket .Ja vi behöver mer döda islamister och få slut på terrorister som dyrkar gud för människoliv. Det tycker jag USA och Israel gör bra att man försöker verkligen.
Så sluta få det att låta som Iran är ett fint och bra land och alla andra är elaka. Det är jävligt falsk bild.