Citat:
Ursprungligen postat av
John.Glanton
Nu säger Iran att ett avtal "aldrig varit närmare".
Nyss lät det att Trump enbart snackar skit.
Det här kriget är mer än lovligt efterblivet.
Amerikaner och sandnegrer, världen vore en stabilare plats utan dessa.
Den här tråden är efterbliven, den har gått helt och hållet på desinformation och bias. Fantasifulla ”analyser” som hyllas av samma personer om och om igen.
AI-generade inlägg en masse.
Fakta-baserad diskussion är något Flashback talar mycket om men egentligen aktivt motarbetar, glöm aldrig det.
Ett kort krig om det får sitt definitiva slut till helgen, om ett massivt avtal skrivs på under ett antal dagar, tex i Genève.
Ändå kommer islamistiska vargar och illaluktande fis-nick hävda att kriget varit mer utdraget än Vietnam-kriget och att renminbin ersätter dollarn som reservvaluta i samma veva och att mullorna numer styr stora delar av världen. Dvs den del som man kommit överens om att få styra över i samspråk med Kina, Ryssland, Gråa Vargarna.. eller om det var BRICS?
Trump har iaf inget annat val än att underkasta sig, dessutom är han dement.