2026-02-26, 23:44
Medlem
Inte nog med att ohederliga Hirvonen gång på gång avslöjas med lögner, så har hon även det förbjudna Sossarna i släptåg. Det värsta är att detta land har så blind och döv befolkning som inte uppfattat det.

Är det valboskapet som köper lögnerna?
Apropå kompetensregnet

https://youtu.be/dHeqGIXFKLU?si=_1HkxXxgjVUTiNQ5
Citera
2026-02-26, 23:50
Medlem
Tittade precis på det, endast känslor/tyckande mot fakta, fungerade tidigare men vändning på gång.
Synd att det var slutreplik hade vilja hört hennes svar...
Citera
2026-02-26, 23:57
Moderator
Meijis avatar
Rubrik förtydligad.

Utgången rubrik: MP A Hirvonen totalt slaktad i riksdagen av Aspling ang hennes lögner

/Moderator
Citera
2026-02-27, 00:26
Medlem
Olduvais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte400
Inte nog med att ohederliga Hirvonen gång på gång avslöjas med lögner, så har hon även det förbjudna Sossarna i släptåg. Det värsta är att detta land har så blind och döv befolkning som inte uppfattat det.

Är det valboskapet som köper lögnerna?
Apropå kompetensregnet

https://youtu.be/dHeqGIXFKLU?si=_1HkxXxgjVUTiNQ5
Han kan påstå att han tror att han vet (hans egna ord) siffror, men han gör inte sig själv en tjänst när tar den där dryga tonen, och försöker använda patetiska knep som att ställa 'retoriska' frågor till någon som inte ens får svara när det är han som har ordet.

Känner mig äcklad av att jag nästan vill ta en miljöpartists sida bara för att SD:aren är ett sånt bajsnödigt arsle.
Citera
2026-02-27, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olduvai
Han kan påstå att han tror att han vet (hans egna ord) siffror, men han gör inte sig själv en tjänst när tar den där dryga tonen, och försöker använda patetiska knep som att ställa 'retoriska' frågor till någon som inte ens får svara när det är han som har ordet.

Känner mig äcklad av att jag nästan vill ta en miljöpartists sida bara för att SD:aren är ett sånt bajsnödigt arsle.
Men snälla du. Du tycker inte fakta väger tyngre än lögner?
Aspling är för övrigt i regel känd för att vara påläst. Alldeles oavsett gör du fel som låter känslor styra över ditt förnuft. Att du äcklas tycker jag är märkligt, vad är ditt problem?
Citera
2026-02-27, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
Tittade precis på det, endast känslor/tyckande mot fakta, fungerade tidigare men vändning på gång.
Synd att det var slutreplik hade vilja hört hennes svar...
Precis. Befolkning blir alltmer välutbildad och vändningen är på g
Citera
2026-02-27, 00:33
Medlem
Citat:

Tycker du att hon gör sig själv en tjänst genom att starta med sin nedsättande också dryga ton då?

Tycker att det var ett andelen utmärkt svar.
Citera
2026-02-27, 01:02
Medlem
Olduvais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte400
Men snälla du. Du tycker inte fakta väger tyngre än lögner?
Aspling är för övrigt i regel känd för att vara påläst. Alldeles oavsett gör du fel som låter känslor styra över ditt förnuft. Att du äcklas tycker jag är märkligt, vad är ditt problem?
Du låter rätt känslosam själv
Citera
2026-02-27, 02:31
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:

han var tydlig inte dryg.
Om man inte VILL bo i Afghanistan är inte skäl nog för att få uppehållstillstånd i Sverige
Citera
2026-02-27, 02:42
Medlem
Kundalinis avatar
Jag har inte sett replikskiftet, men jag har hört Annika Hirvonen för många gånger. Miljöpartiet var ett pragmatiskt parti nån gång. Hirvonen är absolutist och idealist och helt världsfrånvänd.
Citera
2026-02-27, 04:16
Avstängd
dude2ks avatar
Usch vad äcklig hon är Annika.. man kan undra i vilken bubbla hon lever i.
Citera
2026-02-27, 08:00
Medlem
Jordgubbes avatar
Konstigt klipp. Hon nämner inte en enda gång ordet "sjuksköterskor", men hans svar går hårt på statistik kring dessa.

https://youtu.be/dHeqGIXFKLU?t=39
https://youtu.be/dHeqGIXFKLU?t=126
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in