2026-02-26, 18:55
Medlem
Hej. Det finns nu tydligen Lean flaska som ska innehålla kodein enligt säljaren. Är detta något att tro på? 2000kr för en flarra ska han ha också, någon som testat eller vet något? Det kom in nyligen och vill inte lägga 2000 på något som inte innehåller kodein
Citera
2026-02-26, 19:34
Medlem
.alprazolam.s avatar
Skulle säga med 95% säkerhet att det är fake, vad är det för märke och mängd?

Jag har själv varit med och tillverkat helt "sealed" fake lean flaskor som vi sålt här i Sverige, ser äkta med holo och allt trotts att det är fake.
Citera
2026-02-26, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .alprazolam.
Skulle säga med 95% säkerhet att det är fake, vad är det för märke och mängd?

Jag har själv varit med och tillverkat helt "sealed" fake lean flaskor som vi sålt här i Sverige, ser äkta med holo och allt trotts att det är fake.

Det står CSP på flaskan jag googlade csp ”cough syrup” och första bilden på google visar förpackningen, ser ut att vara nåt indiskt
Citera
2026-02-26, 19:41
Medlem
.alprazolam.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wallingoxat
Det står CSP på flaskan jag googlade csp ”cough syrup” och första bilden på google visar förpackningen, ser ut att vara nåt indiskt
Då kan jag lova dig att det är med säkerhet 100% fake och förmodligen inte en droppe av kodein i. Köp absolut inte.'

Ja självklart kommer Cough Syrup upp ifall du googlar på CSP, det är förkortningen på Cough Syrup. Det står inte CSP på någon legitim flaska, alla flaskor som kom upp på google är Indiska och 100% fake.
Citera
2026-02-26, 19:43
Medlem
Citat:
Då kan jag lova dig att det är med säkerhet 100% fake och förmodligen inte en droppe av kodein i. Köp absolut inte.'

Ja självklart kommer Cough Syrup upp ifall du googlar på CSP, det är förkortningen på Cough Syrup.

Aa klickar man på bilden kommer man till nån shady indiamart, skippar denna. Tack!
Citera
2026-02-26, 19:46
Medlem
.alprazolam.s avatar
Citat:
Aa klickar man på bilden kommer man till nån shady indiamart, skippar denna. Tack!

Bra, bara skit det kan jag lova dig. Ingen idé att slösa para på detta
Citera
2026-02-26, 19:49
Medlem
.alprazolam.s avatar
Du kan göra egen Syrup hemma, bara beställa en jävla massa kodein och sen köra CWE på det (ifall det inte är rent kodein) sen i valfri dryck. Det är överprisat för alla rap niggers har boostat priset senaste 10 åren.

Har druckit det många gånger och alltid lika besviken, dock kanske de inte är något för en inbiten opiat missbrukare. Kunde häva i mig en hel flaska under en dag och bara bli lite seg.

Den bästa blandningen vi sålde var 300mg oxy och 10mg alprazolam i, jävlar vad folk köpte då.
Citera
2026-02-26, 19:58
Medlem
PatrickEkwalls avatar
2000 spänn för kodein? Bara för att du ska få sitta och leka pekneger för en kväll?! Hostmedicin...

Jösses...
Citera
2026-02-26, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
2000 spänn för kodein? Bara för att du ska få sitta och leka pekneger för en kväll?! Hostmedicin...

Jösses...

Problemet är de att tramadol finns inte någonstans här där jag bor nu tydligen. Helt slut hos alla inom en 2h radius. Det är det jag vill ha
Citera
2026-02-26, 22:35
Medlem
.alprazolam.s avatar
Citat:
Problemet är de att tramadol finns inte någonstans här där jag bor nu tydligen. Helt slut hos alla inom en 2h radius. Det är det jag vill ha

Tramadol är ju helt jävla värdelös drog att knarka. Beställ någon roligare opi istället eller hitta nån kran med nåt annat.
Skulle hellre köpa lyrika än tramadol och då är jag en gammal inbiten opiattorsk, har t.o.m Subutex utskrivet. Tramadol är fan piss.
Citera
2026-02-27, 18:39
Medlem
Citat:
Tramadol är ju helt jävla värdelös drog att knarka. Beställ någon roligare opi istället eller hitta nån kran med nåt annat.
Skulle hellre köpa lyrika än tramadol och då är jag en gammal inbiten opiattorsk, har t.o.m Subutex utskrivet. Tramadol är fan piss.

Jag e ingen knarkare dock. E alkis o har efter mycket om o men slutat. Tram hjälper mot suget och det sociala o tar de bara när jag går ut så jag inte super. Vill inte gå på nåt starkare. Lyrica AT låter inte najs o eftersom tram e ganska milt så har jag inte blivit beroende
Citera
2026-02-27, 22:11
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Jag e ingen knarkare dock. E alkis o har efter mycket om o men slutat. Tram hjälper mot suget och det sociala o tar de bara när jag går ut så jag inte super. Vill inte gå på nåt starkare. Lyrica AT låter inte najs o eftersom tram e ganska milt så har jag inte blivit beroende

Tram har så mycket biverkningar dock som du slipper med mer "traditionella" opiater, hoppas du pluggat på lite om tramadol och dess kramprisk, risk för serotonergt syndrom om du blandar med andra uppåt droger, med SSRI och liknande 'anti-depp' osv för att nämna de 2 stora. Tar du bara ibland hade jag ändå försökt skippa tram, det Är en riktig skitdrog men hey om det hjälper dig hålla borta suget från alkohol så kör hårt. Hoppas bara du är medveten om riskerna och försök håll dig under 400 mg iaf
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in