Citat:
Ursprungligen postat av
DrGiggles
Läste nyligen en lokalartikel där man intervjuade ett 10 tal tjejer mellan 20-30 år som själva drabbats och har kompisar som drabbats under sexakten av att till synes (i de flesta fall) normala killar plötsligt tagit stryptag. I vissa fall nästan så de tuppat av. Flera av tjejerna har mått mycket dåligt av detta och har svårt lita på killar. Jag är själv man och även om jag är äldre, aldrig hört talats om denna avart bland mina vänner och bekanta, inte heller att nån random tjej skulle tända på det. För mig är det ju lika illa som våldtäkt. Så hur tänker ni (dårar) som får för sig att nu ska jag ta stryptag under akten? För mig låter det psykopatiskt. Samt att man inte värderar tjejer som jämställda människor. Eller ens människor.
okey mr whiteknight men i riktiga världen utanför ditt din safespace så tänder kvinnor och män på rätt delikata grejer samt betydligt grövre saker och jag tror att ingen berättar det för dig för du är nån fudgemanchester prydis det finns nog en anledning varför ingen pratar om det tillsammans med just DIG. Jag har varit med om det rätt ofta när man var singel många tänder på det och gör det numera också men man gör det inte så hårt så dom blir skadade om man inte är dum i huvudet dessutom är det ju idiotiskt att gå full retard stryptag utan någonslags kommunikation innan. Dom får väl säga ifrån nä det där vill jag inte ha. Vifta med armarna eller peta idioten i ögat.
Kan ju vara ren reflex om man legat med tre tjejer på raken som bett om det så kanske man drar slutsatsen att alla vill det? Kan ju röra sig om helt enkelt dålig kommunikation. I bästa fall…. i värsta fall nått psyko som skiter i vilket. Men speciellt ovanligt nä det tror inte jag i alla fall.