2026-02-26, 17:50
Medlem
Barns fysiska förutsättningar är relativt lika men ändå har resultatet sett väldigt annorlunda ut
Citera
2026-02-26, 18:50
Medlem
Jag gjorde det och är skolmästare i många olika idrotter, fast jag tränade mycket på min fritid!
Citera
2026-02-26, 19:02
Medlem
Umarells avatar
1, 2 och 3 i nians skolmästerskap (kula, höjdhopp, respektive 60 meter) samt gymnasierekord med seniordiskus (33 meter). Fast inget bra på spjut. Jag gillar fortfarande friidrott. Eftersom det inte alls låg mycket träning bakom framgångarna var jag helt enkelt bara ambitiös och litade till genetiken. Fast jag spelade i och för sig handboll rätt mycket samtidigt.
Citera
2026-02-26, 19:19
Avstängd
kyrkstockens avatar
Jag var faktiskt liten fast jag är född mitt på sommaren och det var först i gymnasiet som jag sköt iväg och blev 181cm.
Vill minnas att jag var 150cm i sexan när klassens snitt (både killar och tjejer var 157cm).

Annars var jag allround i lagsporter men gillade inte idrott som andra. Provade fotboll, provade handboll, fri-idrott. Jag föredrog vin, kvinnor och sång med närliggande områden.
Citera
2026-02-27, 18:02
Medlem
En speciell detalj kring ämnet är att jag vet två spelare inom bandy som under flera år av utövande aldrig lärde sig åka skridskor ordentligt men dom blev läkare vilket anses vara avancerat. Den ena levererade dock lite mål
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in