2026-02-28, 15:57
Medlem
Skribentminimums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilkyJohnson
Har kikat lite på youtube och spelet ser ut att suga rejält
Ser jävligt tråkig ut och den "tecknade" grafiken va ju inte heller nått man vart impad på

Detta spel kommer dö ut fort
Håller med. Onödigt jävla komplexa figurer dök upp när jag ba skulle döda några spelare häromdagen. Så kommer massa olika jävla block huvuden och försöker vara avancerade eller "intimidating" istället.
Otroligt onödigt att spelet är som det är. Hade gärna tagit spelet i en helt annan stil än detta. Jävla ai trams. Till och med laddningsskärmen med de där jävla myggen osv. Nä, bara gå hem jävla spelföretag. Otroligt onödiga detaljer och irriterande mysterium till varför allt ser ut som det gör. Spelet känns ju bra gjort på ett sätt och gunplay sitter ju. Men det är ändå det sämsta tänkbara sättet att göra allt på.
Citera
2026-03-01, 06:46
Medlem
Skribentminimums avatar
Jag måste fan erkänna att jag är en neger föresten.
Är stolt.
Älskar spelet för övrigt. Man måste omfamna digitala liv och resurser precis som negrer jag menar BRÖDER med iPads idealt ska få bli med en ipad i sin hand. Otroligt spel. Venne varför jag var så negativ. Allt är rimligt och lätt som en neger.
Citera
2026-03-03, 00:10
Medlem
Här är min erfarenhet utav denna Server Slam.

Tankade ner det direkt när den kom upp på steam.
Hoppade direkt in och hamnade i tutorialen och sprang igenom den utan problem,
Ingen WOW känsla, loot delen var extremt undervälmande och ai'n samt vapnena kändes väldigt...
ingen direkt känsla i ryggmärgen som andra shooters ger vid combat så att säga.

Så jag loggade ur efter tutorialen.

Dagen efter 1 mars tror jag det var tänkte jag ge det en till chans i en online raid och om jag fick ett positivt intryck, NÅGOT så skulle jag tänka mig att köpa spelet vid release så jag loggar in..

Och möts av "NOT SO FAST - Your account has ben banned".

Snacka om många känslor, först såklart VAD i helvete är detta som snabbt följdes utav jag antar att det var tecknet från ovan jag behövde.

Har inte ens brytt mig om att kontakta dom om varför mitt account blev bannat, jag sökte lite på deras reddit och hittade ett antal personer som hade samma sak hänt för dem och en sak jag märkte var gemensamt för dem och mig själv var Rivatuner / Afterburner som jag då använder som overlay för att visa FPS och temperatur.

Jag är i vanliga fall den som säger att där det finns rök finns det eld va och folk skyller på det ena och det andra men för första gången vara en utav dom som faktiskt blev påverkade utav detta så... ja vad ska man säga. Min första ban i något spel öht sedan jag började lira online -97 -98 Förbryllad och faktiskt något förbannad. Då jag inte kan minnas ha läst något om att dessa program inte är tillåtna.

Så skulle vara intressant att höra om någon annan här på FB fick sitt konto bannat under server slam perioden.
Senast redigerad av Lee Sterling 2026-03-03 kl. 00:12.
Citera
2026-03-03, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling

Ingen WOW känsla, loot delen var extremt undervälmande och ai'n samt vapnena kändes väldigt...

Dagen efter 1 mars tror jag det var tänkte jag ge det en till chans i en online raid och om jag fick ett positivt intryck, NÅGOT så skulle jag tänka mig att köpa spelet vid release så jag loggar in..

Snacka om många känslor, först såklart VAD i helvete är detta som snabbt följdes utav jag antar att det var tecknet från ovan jag behövde.

Har inte ens brytt mig om att kontakta dom om varför mitt account blev bannat, jag sökte lite på deras reddit och hittade ett antal personer som hade samma sak hänt för dem och en sak jag märkte var gemensamt för dem och mig själv var Rivatuner / Afterburner som jag då använder som overlay för att visa FPS och temperatur.

Jag är i vanliga fall den som säger att där det finns rök finns det eld va och folk skyller på det ena och det andra men för första gången vara en utav dom som faktiskt blev påverkade utav detta så... ja vad ska man säga. Min första ban i något spel öht sedan jag började lira online -97 -98 Förbryllad och faktiskt något förbannad. Då jag inte kan minnas ha läst något om att dessa program inte är tillåtna.

Så skulle vara intressant att höra om någon annan här på FB fick sitt konto bannat under server slam perioden.
Vad fan betyder "undervälmande"?

Och vem är Ben? "Your account has ben banned".
Citera
2026-03-04, 21:42
Medlem
Skribentminimums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling

Bespara oss dina känslor.
Citera
2026-03-04, 21:58
Medlem
Bassplays avatar
Riktigt jävla skitspel. Gunplay var väl ok men inget annat, och då gillar jag ändå extraction shooters som fan.

Spela tarkov eller arena breakout istället.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in