2026-02-26, 07:26
Medlem
Jag hatar vänstern för att:

Man har öppnat portarna till invällarna!

Hur man ser vita män som onda!

Hur man hjärntvättad kvinnor till att familjebildning i ung ålder med "vita män" är något gammalmodigt och fult.

Att värna om sitt folk är rasism.

Låter islam ta över genom invandring, moskéer, politisk islam osv. Man skönmålar islam trots att det är en ohygglig religion.

Man blundar för kriminalitet, våldtäkter, droger så att blattar kan få en identitet och leva i en mångkulturell fantasi på svenskarnas bekostnad.

Man lägger fokus på vita rasister men blundar för invandrarnas rasism.

Man döljer övergreppen på svenskar och får allt att handla om socioekonomisk status.

Man erkänner inte intellektuella skillnader på folk.

Man skönmålar mångkultur trots att det är ett dödfött barn.

Fortsätt.....
2026-02-26, 07:36
Avstängd
Många faktafel där.

- Det var Reinfeldt och Moderaterna som öppnade gränserna

- Det är alltid de konservativa som satt familjebildning och barn i fokus

- Många på vänsterkanten är de mest intellektuella vi har

- Övergrepp sker oavsett vilken social status man har
2026-02-26, 07:43
Medlem
Svavelbryggas avatar
Jag hatar vänstern för att de är så jävla dåliga på att samla upp vreden över det kollapsande samhället och bygga något nytt.
2026-02-26, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G99G99G

Hur man hjärntvättad kvinnor till att familjebildning i ung ålder med "vita män" är något gammalmodigt och fult.

Låter islam ta över genom invandring, moskéer, politisk islam osv. Man skönmålar islam trots att det är en ohygglig religion.

Man blundar för kriminalitet, våldtäkter, droger så att blattar kan få en identitet och leva i en mångkulturell fantasi på svenskarnas bekostnad.

Man döljer övergreppen på svenskar och får allt att handla om socioekonomisk status.

Fortsätt.....

Problemet är att det bara är Sd som inte det stämmer in på av riksdagspartierna.

Så inte specifikt för vänsterbögarna.
2026-02-26, 07:58
Medlem
RFTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G99G99G

Fortsätt.....

För mig skulle det kännas väldigt begränsande och påfrestande om jag skulle inrätta min dagliga tillvaro och mitt liv utifrån att jag ska hata. Det skulle för mig i längden bli jobbigt att hela tiden och i allt jag tar mig för, tänka på att hela tiden hata, att ha hatet som grundinställning i mitt liv.
Om jag på morgon-tv råkar se och höra en vänsterpolitiker, ska jag då resten av dagen koncentrera mina tankar på mitt hat för denne och vad denne står för? Det skulle bli ganska ansträngande för mig. Det skulle för mig inte vara någon livskvalitet. Men det finns säkert de som ser hatet som meningen med tillvaron. Jag hör inte till dem.
2026-02-26, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RFT
För mig skulle det kännas väldigt begränsande och påfrestande om jag skulle inrätta min dagliga tillvaro och mitt liv utifrån att jag ska hata. Det skulle för mig i längden bli jobbigt att hela tiden och i allt jag tar mig för, tänka på att hela tiden hata, att ha hatet som grundinställning i mitt liv.
Om jag på morgon-tv råkar se och höra en vänsterpolitiker, ska jag då resten av dagen koncentrera mina tankar på mitt hat för denne och vad denne står för? Det skulle bli ganska ansträngande för mig. Det skulle för mig inte vara någon livskvalitet. Men det finns säkert de som ser hatet som meningen med tillvaron. Jag hör inte till dem.

Det är svårt att inte "hata" om man faktiskt gör det.

Man kan givetvis välja att inte göra det med risken att göra våld på den egna moralen. Känna känslorna men ignorera dem.

Det är väl det som är det största problemet med de vänsterliberala bögarna, det går inte att ha ett fungerande samhället utan deras "inställning" bryter mot den mänskliga naturen.

De struntar givetvis i det då de är egoistiska onda barn i vuxenkroppar som bara vill gynna sig själva på alla andras bekostnad.
Senast redigerad av 1ulvius9 2026-02-26 kl. 08:07.
2026-02-26, 08:29
Medlem
Charlie-Whites avatar
För att dom är efterblivna.
2026-02-26, 08:31
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
Vi kan utgå från verkliga exempel. De "rödgröna" partierna i alla "västerländska" länder.

I Sverige exempelvis S, V, C och Mp inklusive deras företrädare och människor som röstar på dem.

Perfekt. Så alla rödgröna partier och samtliga människor som företräder eller röstar på dem. Hur långt bak sträcker det sig i tid?
2026-02-26, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Perfekt. Så alla rödgröna partier och samtliga människor som företräder eller röstar på dem. Hur långt bak sträcker det sig i tid?

Om du faktiskt tycker dig ha någon poäng att komma med så läser jag gärna vad du har att skriva om det.

Att likt en bebis ställa motfrågor får det annars vara nog av när du i frustration slår på tangetbordet och överväger om du ska skriva "clown" eller "pajas".
2026-02-26, 08:41
Medlem
MarcoStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RFT
För mig skulle det kännas väldigt begränsande och påfrestande om jag skulle inrätta min dagliga tillvaro och mitt liv utifrån att jag ska hata. Det skulle för mig i längden bli jobbigt att hela tiden och i allt jag tar mig för, tänka på att hela tiden hata, att ha hatet som grundinställning i mitt liv. Om jag på morgon-tv råkar se och höra en vänsterpolitiker, ska jag då resten av dagen koncentrera mina tankar på mitt hat för denne och vad denne står för? Det skulle bli ganska ansträngande för mig. Det skulle för mig inte vara någon livskvalitet. Men det finns säkert de som ser hatet som meningen med tillvaron. Jag hör inte till dem.

Hat är en drivkraft för vissa. En negativ sådan förstås, men ändå en drivkraft.

De flesta politiska partier har grundats av önskan att göra samhället bättre, men SD är ett exempel där hatet utgör grunden för hela deras politiska existens - hatet mot etnicitet, trosbekännelse och sexuell läggning. Sedan de kom in i riksdagen har vi därför fått ett toxiskt samhällsklimat med ökade motsättningar, kriminalitet och misär. Men jag får känslan av att folk har tröttnat på det nu och återigen vill att Sverige ska bli världens bästa land att leva i.
2026-02-26, 08:43
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Ok, let's see. Börja med att definiera "vänstern".

Vänstern är en samling människor som lever mycket för att ge status till den eller det företag som har samlat mest godhetspoäng (woke poäng).

I övrigt så har ett parti som Socialdemokraterna ett mycket fördjupat samarbete med Muslimska Brödraskapet som är mycket farligt för Sverige och svenskarna.

Detta fördjupade samarbete är mycket väl belagt av många experter.

Däremot så är det största argumentet för att omedelbart strypa invandringen att vi ganska snart kommer att drabbas av en massiv arbetslöshet och om vi ska ha råd med det så måste vi inte bara stoppa invandringen. Vi måste också få de invandrare som är här att packa sig hem.

De som är flyktingar bör givetvis få stanna. Men det är förmodligen under 100 personer de senaste 25 åren som är flyktingar. Det klarar vi av. De som är flyktingar brukar också vara ganska intellektuella och assimileras ganska snabbt in i vårat samhälle.
2026-02-26, 08:43
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Jag hatar inte men känner mig däremot besviken på vänstern för att de övergett oss vanliga arbetare för att istället satsa på massinvandring, hbtq, feminism, och klimathysteri. Allt ont här i världen är den vite västerländske mannens.

Ja just det och så vurmar de för islam av någon oklar anledning.
Senast redigerad av Dr.skalmanski 2026-02-26 kl. 08:46.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in