2026-02-25, 01:27
Medlem
Black.Panthers avatar
Vad föredrar ni, hone eller hane? Ras: brittiskt korthår.

Förtjust i en hona men har läst att hanar är mer sociala och de får större kinder.

Har inte tänkt att kastrera dem, tror honor kanske kan bli jobbigare än hanar då?
Citera
2026-02-25, 01:32
Medlem
En hona är inte jättetrevlig att ha hemma springa runt och åma o jama när de är kåta. Det försvinner vid sterilisering. Kan även bli problem med hanar så tänker du inte avla råder jag dig tyvärr att göra det, var emot det jag med först kändes fel men insåg att det var nödvändigt.
Citera
2026-02-25, 01:42
Medlem
Black.Panthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cebralpares
En hona är inte jättetrevlig att ha hemma springa runt och åma o jama när de är kåta. Det försvinner vid sterilisering. Kan även bli problem med hanar så tänker du inte avla råder jag dig tyvärr att göra det, var emot det jag med först kändes fel men insåg att det var nödvändigt.

Funderar på att avla på dem senare. Du föredrar hanar?
Citera
2026-02-25, 02:23
Medlem
zombie-nations avatar
Skulle vägra okastrerat, vare sig hanne eller hona. Honan antingen löper och kan få konstantlöp, eller måste ta p-piller. En fertil hankatts piss stinker ve och fasa och sätter sig i allt i ditt hem genom ångor. Måste jag välja så hona på p-piller, sedan kull, sedan kastration eller eventuellt en kull till.
Citera
2026-02-25, 02:26
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black.Panther
Orkestrerad hankatt markerar revir och det luktar inte hallontårta. De har även större tendens att rymma och aldrig komma tillbaka igen än honor.
Citera
2026-02-25, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Black.Panther

Gillar båda men föredrar honor, men haft mest hon katter då de är de jag fått bäst kontakt med när vi haft kullar. Dock har de varit utekatter men vet inte om det har någon betydelse men de brukar vara lättare att ha och göra med.
Citera
2026-02-25, 22:25
Medlem
Om du inte tänker kastrera är båda problematiska. En hankatt kan markera revir vilket även honkatter kan göra. En honkatt som löper utan att få kattungar riskerar även att då livmoderinflammation och det är inte billigt att åtgärda. Hon riskerar även att utveckla juvertumörer och hos katter är 80% av juvertumörerna elakartade.
Citera
2026-02-25, 22:47
Medlem
Hanar är ofta gosigare är min erfarenhet.
Citera
2026-02-26, 00:54
Medlem
MisterPartyfucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cebralpares
Åh fy helvete ja, lyssna på den här klenoden av kunskap TS.
Det är ingen underdrift i orden här inte. Det är bland det värsta jag varit med om. De tar i som in i helvete och under hela kvällen.
Citera
2026-02-26, 01:04
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Hanar är ofta gosigare är min erfarenhet.

Har känt några helt bedårande honor, gosiga. Vill verkligen inte vara utan minnena av dessa. Men rent generellt matchar jag mer med hannar. Vissa är smarta, men ofta kan kastrathannar vara dumma som spån men samtidigt väldigt tillgivna, som hundar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in