2026-02-25, 01:21
Avstängd
dude2ks avatar
- The Billao is a unique, Somali, dagger.

Ingenting avgörande för mänskligheten men men.. det är alltid något? Kan säkert komma till användning vid rån osv.
2026-02-25, 01:33
Medlem
BlyatMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TordNyman
Alltså vad är det som händer med denna jävla världen?

Satt i ett online spel och skrev i chatten. Någon tog upp att det är Black history month nu..

Jag skrev tillbaka att är det inte det varenda jävla månad, samt Muslim månad?

Sedan skrev jag att jag ville att någon kunde ge exempel på EN sak som svarta eller muslimer har uppfunnit som är något positivt för världen....

Någon han svara "fried chicken" innan de bannade mig i chatten för "Offensive Language".......

Kan någon här ge mig bra exempel på vad Afrikaner eller muslimer har uppfunnit som har tagit världen framåt?

Är detta ens värdigt att kalla mänsklig intelligens? https://www.youtube.com/shorts/B2EtfOK6pnY

Testa o kritisera judar, du får troligen perma ban!
2026-02-25, 02:11
Medlem
Hirdmans avatar
Citat:
Alltså vad är det som händer med denna jävla världen?

Satt i ett online spel och skrev i chatten. Någon tog upp att det är Black history month nu..

Jag skrev tillbaka att är det inte det varenda jävla månad, samt Muslim månad?

Sedan skrev jag att jag ville att någon kunde ge exempel på EN sak som svarta eller muslimer har uppfunnit som är något positivt för världen....

Någon han svara "fried chicken" innan de bannade mig i chatten för "Offensive Language".......

Kan någon här ge mig bra exempel på vad Afrikaner eller muslimer har uppfunnit som har tagit världen framåt?

Är detta ens värdigt att kalla mänsklig intelligens? https://www.youtube.com/shorts/B2EtfOK6pnY
Våra världar var i många många år separerade då resande och informationsutbyte inte var lika lätt. Finns säkert mycket som vi blivit influerade av muslimer och afrikaner, mycket på grund av kolonierna.

Att du blivit bannad är ju tråkigt, men du bäddade väl för det själv? Beror nog också mycket på vilket spel du gjorde dessa kommentarer. Det råkade inte vara så att de var mer skickliga än du själv?
2026-02-25, 02:32
Medlem
Kvinnlig omskärelse
2026-02-25, 02:47
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Vad har svarta syd Sahara get världen som vi inte kan klara oss utan? Kom igen nu..

Vad har du gett världen? Eller kan vi klara oss utan dig med?
2026-02-25, 02:57
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Jag är bara förbannad och skriver av mig... Men ge mig bra exempel på hur sub Sahara har "berikat" vårt samhälle, förutom att komma hit i miljontal och förstöra allt?

Vi har inte särskilt mkt invandring från sub sahara till Sverige och har aldrig haft.
2026-02-25, 03:23
Medlem
Wyrdkins avatar
Enligt facebook har negrer och muslimer uppfunnit exakt allt.
2026-02-25, 04:01
Moderator
Ancistruss avatar
Nej tack! Att man blivit avstängd en timme från något spel är inget för forumet Integration och invandring.

Tråden låses.

/Mod
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in