2026-02-24, 22:07
Medlem
Alltså vad är det som händer med denna jävla världen?

Satt i ett online spel och skrev i chatten. Någon tog upp att det är Black history month nu..

Jag skrev tillbaka att är det inte det varenda jävla månad, samt Muslim månad?

Sedan skrev jag att jag ville att någon kunde ge exempel på EN sak som svarta eller muslimer har uppfunnit som är något positivt för världen....

Någon han svara "fried chicken" innan de bannade mig i chatten för "Offensive Language".......

Kan någon här ge mig bra exempel på vad Afrikaner eller muslimer har uppfunnit som har tagit världen framåt?

Är detta ens värdigt att kalla mänsklig intelligens? https://www.youtube.com/shorts/B2EtfOK6pnY
Senast redigerad av TordNyman 2026-02-24 kl. 22:11.
2026-02-24, 22:10
Avstängd
OnkelUnkass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TordNyman

Satt i ett online spel och skrev i chatten. Någon tog upp att det är Black history month nu..

Sedan skrev jag att jag ville att någon kunde ge exempel på EN sak som svarta eller muslimer har uppfunnit som är något positivt för världen....

Någon han svara "fried chicken" innan de bannade mig i chatten för "Offensive Language".......

Kan någon här ge mig bra exempel på vad Afrikaner eller muslimer har uppfunnit som har tagit världen framåt?

Algebra.
2026-02-24, 22:12
Medlem
Algoritmer.
2026-02-24, 22:13
Medlem
Glostrups avatar
Jag tycker att du ska ihärda när din ban är över, och skriva dubbelt så mycket. Då blir du bannad för gott, och spelet slipper idioter som du. Problemet löst!

Kameran, algebra, kejsarsnitt o h avancerade nautiska navigeringsinstrument är några exempel på uppfinningar från den muslimska världen. Vad har du själv uppfunnit?
2026-02-24, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelUnkas
Algebra.
Sant men nu sa jag muslimer inte folk från mellanöstern.
2026-02-24, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glostrup
Jag tycker att du ska ihärda när din ban är över, och skriva dubbelt så mycket. Då blir du bannad för gott, och spelet slipper idioter som du. Problemet löst!

Kameran, algebra, kejsarsnitt o h avancerade nautiska navigeringsinstrument är några exempel på uppfinningar från den muslimska världen. Vad har du själv uppfunnit?
Var de muslimska när dessa uppfinningar gjordes? Fick fram att faktiskt 2 av de 4 faktiskt utvecklades där, så 2 av 4 sant, men Afrika då, ge mig exempel
Senast redigerad av TordNyman 2026-02-24 kl. 22:18.
2026-02-24, 22:14
Medlem
Stenballes avatar
Optik.
2026-02-24, 22:15
Medlem
Glostrups avatar
Citat:
Var de muslimska när dessa uppfinningar gjordes?
Ja.

Nu vill jag veta vad du har uppfunnit.
2026-02-24, 22:16
Medlem
Citat:

Är detta ens värdigt att kalla mänsklig intelligens? https://www.youtube.com/shorts/B2EtfOK6pnY

Varför prata politik i ett onlinespel? Sett många som blivit bannade för att de pratar politik. Låt spelvärlden vara fri från detta elände och skriv här i vårt forum istället där vi diskuterar det glatt och villigt.
2026-02-24, 22:18
Medlem
Citat:
Ja.

Fick fram att faktiskt 2 av de 4 faktiskt utvecklades där, så 2 av 4 sant, men Afrika då, ge mig exempel
2026-02-24, 22:20
Medlem
Citat:
Ja.

Själv har jag uppfunnit cigarettenigångsparkenapparaten.
2026-02-24, 22:21
Medlem
Vad har svarta syd Sahara get världen som vi inte kan klara oss utan? Kom igen nu..
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in