2026-02-24, 09:53
Medlem
Som frågan låter hur mycket och ofta.
Med allt runkande och porr från katalog för damunderkläder hade man en profetia om vad som väntade och lite oro om man skulle hinna få in den innan det gick.
Det blev inte så med den första hålla ihop tjejen. När man äntligen efter ett bra tag fick komma in i henne blev det helt annat. Den spännande känslan var som bortblåst och orgasmen kunde man glömma. Man började undra om det var något fel på en.
Med nästa tjej var helt annorlunda. Hon gillade knulla och själv bodde jag mer eller mindre i hennes fitta. Vi knullade dygnet runt så fort tillfälle fanns.
Det var ingen saga men allt har ett slut för det var många som stod i kö och hon ville inte avsäga sig någon av dem.
Citera
2026-02-24, 10:25
Medlem
Connykrims avatar
Slickade rövhålet på bruden o allt härligt när man va 14 o dunderkåt.

Rövslick dagligen finger i analek o kuken i blomman.
Citera
2026-02-24, 10:36
Medlem
kalkryggars avatar
Jag och min tjej tog varandras oskulder. Det var hur lyckat som helst. Sen pippade vi dag som natt i flera månader. Vår skola gick åt helvete och hon var nära på att få gå om åttonde klass.

Själv blev jag kallad dålig elevassistent... Nä bara skoja, själv gick jag i nian.
Citera
2026-02-24, 11:08
Medlem
tantrs avatar
Hela tiden till än början & jag var den första.
Sedan med åren blev det lite mindre. Men minst 1 gång per dag under 13 år. XD

Nu har hon en annan. Om han bara visste... XD
Citera
2026-02-24, 11:11
Medlem
I alla nya förhållanden har jag knullat flera ggr om dagen i början. Inte lika ofta efter ett par år, men varje vecka är ett minimumkrav.
Citera
2026-02-24, 11:24
Medlem
Min första var inte så ofta och inte så mycket, då vi bägge bodde hos våra föräldrar. Hon 15 och jag 13.
Vi var ihop ca 3 månader innan första gången sen blev det kanske i genomsnitt 1 gång i veckan de ytterligare 5 månader vi var ihop.

Sen blev det mer ofta med de efterföljande flickvännerna, då vi då hade tillgång till eget boende.
När jag träffade min nuvarande hustru(För 36 år sen): Så var det flera gånger varje dag under första halvåret.
Citera
2026-02-24, 11:40
Medlem
Ghastens avatar
Ja det var tider. När vi träffades var det flera gånger varje dag. Hon väckte mej på natten och ville knulla.
Citera
2026-02-24, 12:36
Medlem
Både hon och jag var 13. Det hände väl kanske 1-2 veckan. Vi hade ju både föräldrar och syskon hemma om vartannat. Men tillfällena gavs efter skolan eller på helgen hemma hos någon av oss när ingen annan var hemma.
På sommaren gjorde vi det utomhus inne i skogen ibland.
Citera
2026-02-24, 14:59
Medlem
Mer eller mindre oavbrutet blev det & jag är efter helgens enstaka samlag helt slut i penis så fattar verkligen inte hur man orkade.
Citera
2026-02-24, 17:16
Medlem
Bret-Harts avatar
Inte alls, jag var 12 bast och hon 10
Citera
2026-02-26, 11:11
Medlem
Intensivtkloks avatar
Så ofta vi kunde vara ensamma. Både hos mig, hos henne, ute i skogen och på gymnasiets toalett... Minst en gång om dagen, oftast ett par. Det var tider det.
Citera
2026-03-03, 10:21
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elluard
Som frågan låter hur mycket och ofta.
Med allt runkande och porr från katalog för damunderkläder hade man en profetia om vad som väntade och lite oro om man skulle hinna få in den innan det gick.
Det blev inte så med den första hålla ihop tjejen. När man äntligen efter ett bra tag fick komma in i henne blev det helt annat. Den spännande känslan var som bortblåst och orgasmen kunde man glömma. Man började undra om det var något fel på en.
Med nästa tjej var helt annorlunda. Hon gillade knulla och själv bodde jag mer eller mindre i hennes fitta. Vi knullade dygnet runt så fort tillfälle fanns.
Det var ingen saga men allt har ett slut för det var många som stod i kö och hon ville inte avsäga sig någon av dem.

Jag å tjejen knullade hela tiden, jag ville nog mer än hon,
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in