2026-02-23, 11:56
Medlem
Har kollat runt överallt men hittar verkligen inte svar i befintliga trådar angående sustanon och när man börjar ta det.

Iallafall...

Funderar att hoppa på för att få en kickstart på gymmet eller vad man vill kalla det, vill därför höra från folk som tagit vad dom säger.
Mina funderingar går kring:

1. Om man kör 1-2ml i veckan i några veckor/ månader, sen hoppar av när man börjar bli nöjd, fortsätter träna och äta stenhårt. Hur mycket tappar man av sin progress?
2. Hur lång tid tog det innan ni fick en respektabel fysik? (vet att det är mycket genetik)
3. Hur ont gör det att skjuta första gången och vart skjuter ni? Ben? Röv? Axlar? (Är ganska nålrädd när det gäller sprutor jag aldrig provat så vill gärna veta vad jag ska förvänta mig)

Sen om ni har någon annan matnyttig info så tar jag gärna emot den

Och JAG VET att:
Det medför stora hälsorisker av olika slag
Det ej är tillåtet
Mm.

Vill inte höra folk avråda mig då jag hört det tillräckligt

Tack på förhand, och hoppas detta inte sätter eld på varenda kotte som ser detta:)
Citera
2026-02-23, 12:14
Medlem
StonedMonkeys avatar
Hur länge har du tränat? Hur ofta tränar du?

Kanske finns en anledning till att folk avråder dig? 😊
Citera
2026-02-23, 17:15
Medlem
JuicyBrahs avatar
Sustanon vill du sätta EoD e3D. every other day, eller Every third day.

Rekommenderar att kör Testo E/C så kör du E5D. Så blir det färre stick i veckan.

Sätter i skinkan/axlarna.

Kan va bra att ha Arimidex/aromasin i förebyggande syfte. Ifall du är gyno känslig osv. Och Letrozole är bra att ha om gyno har redan utvecklats.

Men iaf majoriteten av personer som tar roids kmr förr eller senare göra gyno operation.

Ja är de en första kur du kör, under några månader, typ 6månader. Och säg du gainar kanske 10kg, med bra kost, bra pct, och bra träning, så kan du behålla mkt av dom, 5-8kg, allt skiljer sig från person till person, träning, mat osv.

Men sen kmr du vilja hoppa på igen och igen och igen.

Moreplatesmoredates har ju bra videos om steroider o folks upplevelser, kolla igenom dom innan du bestämmer dig att hoppa på.

Att fiffla med hormoner är serious business. Många oefarna som vet ej vad som sker i kroppen slutar upp deprimerade o tappar alla gains.
Citera
2026-02-23, 17:16
Medlem
JuicyBrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paranoidpundare
Har kollat runt överallt men hittar verkligen inte svar i befintliga trådar angående sustanon och när man börjar ta det.

Iallafall...

Funderar att hoppa på för att få en kickstart på gymmet eller vad man vill kalla det, vill därför höra från folk som tagit vad dom säger.

1. Om man kör 1-2ml i veckan i några veckor/ månader, sen hoppar av när man börjar bli nöjd, fortsätter träna och äta stenhårt. Hur mycket tappar man av sin progress?
2. Hur lång tid tog det innan ni fick en respektabel fysik? (vet att det är mycket genetik)
3. Hur ont gör det att skjuta första gången och vart skjuter ni? Ben? Röv? Axlar? (Är ganska nålrädd när det gäller sprutor jag aldrig provat så vill gärna veta vad jag ska förvänta mig)

Och JAG VET att:
Det ej är tillåtet
Mm.

Tack på förhand, och hoppas detta inte sätter eld på varenda kotte som ser detta

Asså eller så borde du ta hjälp av en coach, som sysslar med steroider osv.
Citera
2026-02-23, 19:19
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:

Iallafall...

Och JAG VET att:
Det ej är tillåtet
Mm.

Tack på förhand, och hoppas detta inte sätter eld på varenda kotte som ser detta
Jag är pt och har en hel del klienter som går på olika prepp, men det är förvisso inte relevant.

Men för att svara dig lite kort, själv sätter jag i axeln, tycker personligen det är lättast ( ibland framsida lår). Och nej det göt inte ont, känns knappt.

Gällande resterande av dina frågor så visar dom att du har mycket att lära innan du ens börjar med gear, säger det i välmening.
Börja läs igenom denna tråden (FB) Den stora tråden för små-/nybörjarfrågor II

Mvh Murphy
Citera
2026-02-24, 04:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Hur länge har du tränat? Hur ofta tränar du?

Kanske finns en anledning till att folk avråder dig? 😊
tränade ett par månader och gick upp 12kg på 2 mån helt utan roids innan, men föll ner på min gamla vikt igen pga lite problem och är inte så taggad på o göra samma resa + ännu mer för o bli större.

Körde 6 dagar i veckan förrut, kör så ofta ja kan nu, 4-5 dagar?
Citera
2026-02-24, 04:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuicyBrah
Sustanon vill du sätta EoD e3D. every other day, eller Every third day.

Rekommenderar att kör Testo E/C så kör du E5D. Så blir det färre stick i veckan.

Sätter i skinkan/axlarna.

Kan va bra att ha Arimidex/aromasin i förebyggande syfte. Ifall du är gyno känslig osv. Och Letrozole är bra att ha om gyno har redan utvecklats.

Men iaf majoriteten av personer som tar roids kmr förr eller senare göra gyno operation.

Ja är de en första kur du kör, under några månader, typ 6månader. Och säg du gainar kanske 10kg, med bra kost, bra pct, och bra träning, så kan du behålla mkt av dom, 5-8kg, allt skiljer sig från person till person, träning, mat osv.

Men sen kmr du vilja hoppa på igen och igen och igen.

Moreplatesmoredates har ju bra videos om steroider o folks upplevelser, kolla igenom dom innan du bestämmer dig att hoppa på.

Att fiffla med hormoner är serious business. Många oefarna som vet ej vad som sker i kroppen slutar upp deprimerade o tappar alla gains.
Tack! Detta var till hjälp ska kika mer på det
Citera
2026-02-24, 06:12
Medlem
JuicyBrahs avatar
Citat:
Tack! Detta var till hjälp ska kika mer på det
Lycka till )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera