Citat:
Ursprungligen postat av
Sherlockholmes1989
Ja som titeln lyder,
Alla jag snackat med som älskar fotboll, basket etc, har antingen spelpaus eller insett att man bara slänger pengar i sjön i det långa loppet och slutat att spela.
Jag vet att det finns säkerligen rekare och folk som sitter och analyserar 24/7 diverse olika spel och går säkerligen plus MEN ”vanligt” folk då? Tex. män i olika åldrar som bara på ren magkänsla samt att man är kunning inom en viss sport gör pengar?
Jag har aldrig träffat någon, tankar?
Du behöver bara förstå basal matematik för att förstå att svaret är nej på din fråga. Det finns bara en typ av spelare som kan gå plus i en ekvation av denna typ. Alla som spelar många gånger kommer att förlora i längden eftersom matten alltid är emot dem. Den enda gruppen människor som skulle kunna "gå plus" är den grupp som spelar endast en enstaka gång, satsar högt, vinner, sen slutar spela.
Även de har kraftiga odds emot sig men skulle kunna slå oddsen en gång, av att ha spelat en eller enstaka gånger, med mycket tur. Det har ingen betydelse hur mycket analyser du gör, i slutändan handlar allt om matte och du har aldrig den på din sida ju fler spel du spelar.