2026-03-02, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proofred
Förstår ni inte allvaret i detta. Leif GW persson är en privatperson som har kritiserat svenska ministrar. SVT är en del av staten, det är staten som ägnar sig av trakasserier av enskilda kritiska medborgare. De gjorde det på Leif GWs privata tomt.
Gw är definitivt inte någon privatperson utan har valt att vara offentlig person som dessförinnan bagatelliserat hot mot riksdagsmän. Nu kom det en bil med äpplen på dagtid och det är helt uppenbart att det inte är en hotfull situation, men då är det helt plötsligt jättehemskt.
Mitt förtroende för Gw försann helt och hållet.
Citera
2026-03-03, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av senapsillen
Gw är definitivt inte någon privatperson utan har valt att vara offentlig person som dessförinnan bagatelliserat hot mot riksdagsmän. Nu kom det en bil med äpplen på dagtid och det är helt uppenbart att det inte är en hotfull situation, men då är det helt plötsligt jättehemskt.

Jag håller med dig.
Citera
Igår, 06:53
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senapsillen

Delar den uppfattningen också, helt plötsligt vart det ett hot när det rörde sig om hans egna familj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in