2026-02-21, 22:55
Medlem
Min polare säger att detta klipp kommer från sossarnas egna propagandacentral:.
https://www.facebook.com/reel/1244964587004314/?referral_source=external_link&surface_type=tab&in _reels_tab_context=TRUE

Men på sättet hon säger 'hårt papper', ser det i allra högsta grad ut att vara AI. Men polaren säger att klippet finns på sossarnas/magdas egna Facebook-sida. Varpå jag svarat att den isåfall är 100% hackad. Jag äger inget Facebook-inlogg så jag kan inte bekräfta uppgifterna.

Klippet både låter AI-genererat när Andersson talar samtidigt som ämnet hon valt är högst tveksamt om man som partiledare skulle välja att ta upp i något sammanhang överhuvudtaget?

Om det är sant är det top3 märkligaste politiska ögonblick på internet någonsin. Vet ej om jag lagt ämnet under rätt kategori
Citera
2026-02-21, 23:05
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Om det är sant är det top3 märkligaste politiska ögonblick på internet någonsin. Vet ej om jag lagt ämnet under rätt kategori
Hon har sagt det i andra sammanhang också.
det biter väl på de som har småbebisar.
Listig attack!
Citera
2026-02-21, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudiumValor
Hon har sagt det i andra sammanhang också.
det biter väl på de som har småbebisar.
Listig attack!

Du menar att klippet är sant?
Om vi hypotetiskt säger att det är sant, vad är det ens hon menar? Just nu känns det som att en Sverigedemokratisk väljare hade lite tid över och drog ihop ett skämtklipp där Magdalena sitter och pratar om nonsens
Citera
2026-02-21, 23:11
Medlem
PuffOchPiffs avatar
Citat:
Om vi hypotetiskt säger att det är sant, vad är det ens hon menar? Just nu känns det som att en Sverigedemokratisk väljare hade lite tid över och drog ihop ett skämtklipp där Magdalena sitter och pratar om nonsens
Hur fan kan du först nu börjat ifrågasätta logiken i uttalande från Sossarna? Fåren börjar sakteligen vakna, men även när de gör det så tror de att SD hackar… hahaha, dikten har överträffat verkligheten.
Citera
2026-02-22, 02:33
Medlem
Citat:
https://www.facebook.com/reel/1244964587004314/?referral_source=external_link&surface_type=tab&in _reels_tab_context=TRUE

Men på sättet hon säger 'hårt papper', ser det i allra högsta grad ut att vara AI. Men polaren säger att klippet finns på sossarnas/magdas egna Facebook-sida. Varpå jag svarat att den isåfall är 100% hackad. Jag äger inget Facebook-inlogg så jag kan inte bekräfta uppgifterna.

Klippet både låter AI-genererat när Andersson talar samtidigt som ämnet hon valt är högst tveksamt om man som partiledare skulle välja att ta upp i något sammanhang överhuvudtaget?

Klart det är haggan, det är inte första gången som hon pratar lite klumpigt. Kanske hade hon vid detta tillfälle fått i sig några glas.
Citera
2026-02-22, 03:16
Medlem
Citat:

Varför skulle det vara fejk? Det var inte ens något anmärkningsvärt hon talade om. Partiledare gör ju ofta sådär för att försöka bli "personliga" och dra upp vardagsbekymmer eller dylikt.
Citera
2026-02-22, 07:32
Medlem
Mailmanss avatar
Sossarna är charlataner, helt sinnesjukt att det kommer undan med alla sina lögner. Men de flesta mediahus är vänster så..
Citera
2026-02-22, 07:50
Moderator
Strix m/94s avatar
PI -> Politiker

Strix/Mod
Citera
2026-02-22, 22:21
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Sant och viktigt för många.
Är det nonsens att små bebisar får papper på den ömtåliga bebishuden som riskerar rodnader och att barnet (föräldrarna) får kass nattsömn?
Smart sätt att avhumanisera Tidö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in