2026-02-21, 19:51
Medlem
Har till och från de senaste 5 åren haft någon typ av idé att mitt hårfäste är påväg att dra sig tillbaka. Fastän jag vet att det inte stämmer. Även alla jag frågat under dessa 5 år har hållt med (jag har verkligen tvingat dem vara ärliga).
Har ni någonsin upplevt detta själva? Exempelvis efter ni klippt er, tagit centralstimulerande preparat, haft hatt/keps/mössa på er en längre tid.
Citera
2026-02-21, 20:06
Medlem
Herr-Bogsvalls avatar
Hår är aldrig tunt utan anledning!
Citera
2026-02-21, 20:31
Medlem
pn222jws avatar
Har TS provat extra B-vitaminer?
Citera
2026-02-21, 21:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av pn222jw
Har TS provat extra B-vitaminer?
B-vitaminer är ett bra tips, ja.
De flesta känner nog sig lite extra risiga ovanpå huvudskålen denna årstiden. Sveriges vinterklimat tycks inte göra håret mycket gott, det är sedan gammalt.
Citera
2026-02-22, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebolakvartetten
Har till och från de senaste 5 åren haft någon typ av idé att mitt hårfäste är påväg att dra sig tillbaka. Fastän jag vet att det inte stämmer. Även alla jag frågat under dessa 5 år har hållt med (jag har verkligen tvingat dem vara ärliga).
Har ni någonsin upplevt detta själva? Exempelvis efter ni klippt er, tagit centralstimulerande preparat, haft hatt/keps/mössa på er en längre tid.

Ta ett kort och spara det i 5 år och jämför ska du se att du bara har inbillat dig det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in