2026-02-20, 10:48
Medlem
Om ens killes ex är t.ex läkare och jag har ett vanligt jobb, och känner mig mindre värd pga. det. Hur hjälper jag mig själv?
Citera
2026-02-20, 10:56
Avstängd
OnkelUnkass avatar
Män bryr sig inte om vad kvinnor jobbar med, tvärtom. Ingen man är intresserad av kvinnor med höga positioner.
Citera
2026-02-20, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av repiuho
Om ens killes ex är t.ex läkare och jag har ett vanligt jobb, och känner mig mindre värd pga. det. Hur hjälper jag mig själv?

u pratar med en terepeut om saken. Ingen här kommer ge dig något speciellt botemedel för ditt sätt att se på dig själv. Tvärtom lär du tar mer skada än nytta av att fråga här (första kommentaren är ett praktexempel).

Sök professionell hjälp istället om du har så stora problem med självvärde eller börja med att prata med din partner om det. Kommunikation löser de flesta problem och gör att saker inte blir värre men vet ej om det räcker för din del.
Citera
2026-02-20, 11:06
Medlem
Så länge du inte "fixar" läpparna är det lugnt.

Så länge du har ett "riktigt" jobb spelar det ingen roll hur du får din lön.

Sysselsätter du dej som "influencer", nja...
Senast redigerad av GalenIPersilja 2026-02-20 kl. 11:37.
Citera
2026-02-20, 11:15
Medlem
fittfrossas avatar
Utbilda dig till läkare, problem solved.
Citera
2026-02-20, 11:43
Medlem
Han har ju valt dig, hon är historia.
Citera
2026-02-20, 11:51
Avstängd
Citat:

Jobba med din självkänsla ingen är värd mer än du på grund av ett yrke, det är hur du är som person som betyder något!
Citera
2026-02-20, 12:01
Medlem
Trakessons avatar
Det är bara tjejer som tänker så.
Killar vill ha ”kåt, glad och tacksam” så sluta älta negativa tankar. Du blir mindre attraktiv i hans ögon annars.
Citera
2026-02-20, 12:36
Avstängd
Du var ju ihop med en kvinna för en månad sedan?
Citera
2026-02-20, 12:46
Avstängd
UniktAnvNamns avatar
Män bryr sig inte om sådant här, så länge du har fitta och bröst samtidigt som du är rolig och kul att umgås med så är detta inget problem, släpp hjärnspökena!
Citera
2026-02-20, 12:47
Medlem
Citat:

Det är normalt att jämföra sig med andra, och att periodvis ha dålig självkänsla. Men som andra redan har sagt så har killen redan valt bort läkaren, vilket borde säga det mesta, att det inte är en jobbtitel som är avgörande…
Citera
2026-02-20, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Du var ju ihop med en kvinna för en månad sedan?

hon lämnade mig så jag försöker komma över henne genom att gå tillbaka till män
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in