2026-02-20, 08:31
Medlem
Connykrims avatar
För ca 6 månader sedan så tog jag ett beslut som jag alltid varit nyfiken på. Jag omskärde mig!! Via en mottagning alltså inte jag själv.

Måste säga wow vilket lyft på utseende på penis! Vilka härliga reaktioner man får från damerna!

Känns så himla fräscht på något vis!
Och det lilla jag va orolig för att känseln skulle försvinna, men icke den är exakt likadan om inte mer känslig.

Jag gjorde valet för att jag aldrig sett en porrfilm där en kille haft förhud, och min dröm e att bli porrskådis.

Men min egentliga fråga är, hur många av er har kapat den? Funderar ni på att göra det? Om inte varför?

Till damerna: vad tycker ni? Är väl fräschare utan flensost?
Senast redigerad av Connykrim 2026-02-20 kl. 08:37.
2026-02-20, 09:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Connykrim
För ca 6 månader sedan så tog jag ett beslut som jag alltid varit nyfiken på. Jag omskärde mig!! Via en mottagning alltså inte jag själv.

Måste säga wow vilket lyft på utseende på penis! Vilka härliga reaktioner man får från damerna!

Och det lilla jag va orolig för att känseln skulle försvinna, men icke den är exakt likadan om inte mer känslig.

Jag gjorde valet för att jag aldrig sett en porrfilm där en kille haft förhud, och min dröm e att bli porrskådis.

Men min egentliga fråga är, hur många av er har kapat den? Funderar ni på att göra det? Om inte varför?

Då kan du inte runka på riktigt. Förhuden skyddar penisen och får det lättare att komma i en tjej. Den är som smörjer nu måste du använda glidmedel
2026-02-20, 09:40
Medlem
DauXs avatar
Citat:
Att någon tar till kniven för att han inte klarar att hålla sig ren känns... sådär.

Nej, du upplevs inte som mer attraktiv. Sorry!
2026-02-20, 09:54
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Är väl fräschare utan flensost?
Har du problem att sköta din grundläggande hygien så tror jag inte könsstympning är lösningen. Har du funderat på att amputera fötterna? Är väl fräschare utan fotsvett?
2026-02-20, 10:17
Medlem
Hugga ollonet är lite av en no no för mig. Men var och en blir lycklig på sitt sätt...
2026-02-20, 10:36
Medlem
The Crashs avatar
Närmaste jag kommit en omskärelse var när kuksträngen sprack. Alltså den på undersidan av penis (frenulum preputii). Kan inte påstå att det var ett skönt ingrepp eftersom varken jag eller hon var beredda på det.

Fick vara utan sex i ett par veckor. Jag fick fejka att smärtan gått över för att hon skulle släppa till. Det var som att knulla med skoskav på kuken.

Har aldrig funderat på att skära bort resten. Jag är nöjd med mitt ollons lilla rynkiga badmössa
2026-02-20, 10:38
Medlem
tjallepetters avatar
Brutalt äckligt med förhud.
En skinflärp som samlar på sig flens och balanit.

Hade jag varit tjej hade jag totalvägrat suga förhud.

Dessutom löper man betydligt större risk att dra på sig sjukdomar.
2026-02-20, 10:44
Medlem
BalduinGrollers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spamixer
Då kan du inte runka på riktigt. Förhuden skyddar penisen och får det lättare att komma i en tjej. Den är som smörjer nu måste du använda glidmedel
Skitsnack!
2026-02-20, 11:11
Avslutad
Citat:

Vi är födda på ett visst sätt av en anledning. Tvättar du dig varje dag får ingen flensost.

Jag skulle aldrig göra det då jag är svensk och inte muslim/jude luffare. Vad är vitsen liksom?
2026-02-20, 11:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tjallepetter
Brutalt äckligt med förhud.
En skinflärp som samlar på sig flens och balanit.

Hade jag varit tjej hade jag totalvägrat suga förhud.

Dessutom löper man betydligt större risk att dra på sig sjukdomar.

Vad fan snackar du om? Skitsnack. Vi är födda med förhud av en anledning jävla idiot. Tvätta dig ordenligt istället din skitlort.
2026-02-20, 11:16
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spamixer
Den är som smörjer

Va?
2026-02-20, 11:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Va?
Man måste runka på annat set med glidmedel. Förhuden skyddar snoppen och gör det lättare att knulla. Det är ganska dumt att ta bort den
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in