2026-02-19, 21:31
Medlem
Detta ämne har nyss lanserats inrikes. Vad tror ni? Strukturella likheter med 3-MPC, vilket inte sades vara någon höjdare.
Citera
2026-02-20, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badgolvslanei
Detta ämne har nyss lanserats inrikes. Vad tror ni? Strukturella likheter med 3-MPC, vilket inte sades vara någon höjdare.

Var hittar du denna? Nej den är nog ingen höjdare skulle jag tro då är nog 3B-MAR bättre fast svårt att säga innan man testat
Citera
2026-02-20, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badgolvslanei

Jag hittade den men tror inte den blir någon höjdare
Citera
2026-02-21, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Jag hittade den men tror inte den blir någon höjdare
Varför skulle det vara någon höjdare när shoppen bedrog kunder med inaktiva preparat? Och fortfarande inte ersatt drabbade kunder som skrivit? Uppenbart bedragare.

Vill du ha stimulerande effekter, dopaminerga och serotonerga så rekommenderar jag att kolla upp nootropics, alternativa sådana, växtbaserade stimulanter som är effektiva (och bra mer än kassa katinoner) men mycket nyttigare.

Dessutom så verkar ämnet vara främst dopaminergt och noradrenergt, dvs rätt värdelöst. Vill du ha rekreationella euforiska effekter så bör stimulanten vara serotonerg till viss del.
Denna kommer förmodligen vara likt pvs, smutsigt ångestfyllt rus som knappast känns euforiskt eller roligt.

Aja jag kanske har fel(i synnerhet om denna visar sig att vara serotonerg), men jag har svårt att lita på butiken i fråga då jag sett den scamma andra.
Senast redigerad av R0b0t 2026-02-21 kl. 19:50.
Citera
2026-02-22, 20:35
Medlem
jakirosmothers avatar
Intressant. Synd bara att det är skojarna k****.nu som säljer den.
Senast redigerad av jakirosmother 2026-02-22 kl. 20:40.
Citera
2026-02-23, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jakirosmother
Intressant. Synd bara att det är skojarna k****.nu som säljer den.

Ja jag saknar den tiden när Läder Lasse och Denho Acar poserade tillsammans. Peak rc scen.

Denna kommer förmodligen vara kass men ser fram emot att era recensioner.
Citera
2026-02-23, 12:13
Medlem
Japalawangas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R0b0t
Varför skulle det vara någon höjdare när shoppen bedrog kunder med inaktiva preparat? Och fortfarande inte ersatt drabbade kunder som skrivit? Uppenbart bedragare.

Vill du ha stimulerande effekter, dopaminerga och serotonerga så rekommenderar jag att kolla upp nootropics, alternativa sådana, växtbaserade stimulanter som är effektiva (och bra mer än kassa katinoner) men mycket nyttigare.

Dessutom så verkar ämnet vara främst dopaminergt och noradrenergt, dvs rätt värdelöst. Vill du ha rekreationella euforiska effekter så bör stimulanten vara serotonerg till viss del.
Denna kommer förmodligen vara likt pvs, smutsigt ångestfyllt rus som knappast känns euforiskt eller roligt.

Aja jag kanske har fel(i synnerhet om denna visar sig att vara serotonerg), men jag har svårt att lita på butiken i fråga då jag sett den scamma andra.

Oo ja. Om man vill bli stimmad och inte vågar vända sig till gatan eller en dnm finns det mängder med polska sidor som säljer DMHA och DMAA. Inga fantastiska stims men kommer nog garanterat ge bättre resultat än något k….i.nu säljer. Och pyrovaleroner är ju i stort sätt allihopa neurotoxiska, så att leta upp en laglig analog på en sådan är väl kanske inte heller en bra idé.
Citera
2026-02-24, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R0b0t

dom ersatte mig då mitt blev beslagtaget i dec. fick även brev av farbror blå. inga påföljder blev det. jag fick ersättning av shoppen du nämner. så mig har dem inte blåst iallafall. fick till och med bonus i mängden utöver ersättningen. aldrig varit missnöjd. har varit kund i x antal år hos dom.
Citera
2026-02-25, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qwert6666
dom ersatte mig då mitt blev beslagtaget i dec. fick även brev av farbror blå. inga påföljder blev det. jag fick ersättning av shoppen du nämner. så mig har dem inte blåst iallafall. fick till och med bonus i mängden utöver ersättningen. aldrig varit missnöjd. har varit kund i x antal år hos dom.

Dom har ju inte varit aktiva så länge så vettefan hur många år du kan ha varit nöjd kund.
Citera
2026-02-25, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngeFitta
Ja jag saknar den tiden när Läder Lasse och Denho Acar poserade tillsammans. Peak rc scen.

Denna kommer förmodligen vara kass men ser fram emot att era recensioner.

Denho acar hahaha jo det var tider det!

Allt var frid och fröjd (typ) tills alla fent analoger kom och folk började dö som flugor därefter dog scenen kom aldrig riktigt tillbaka efter det då alla nya lagar började komma.
Citera
2026-02-25, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cebralpares
Denho acar hahaha jo det var tider det!

Allt var frid och fröjd (typ) tills alla fent analoger kom och folk började dö som flugor därefter dog scenen kom aldrig riktigt tillbaka efter det då alla nya lagar började komma.
Ja det var tider när man enkelt kunde klicka hem fluorerarat metamfetamin eller benzo som fick en att inte kunna redovisa för några dagar. Själv fick jag 'återupplivas" 2ggr pga ett spray för mycket av nämnda fentanylanaloger. Tur att jag egentligen aldrig gillat opioider utan fastnade för tjacket istället.
Citera
2026-02-25, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngeFitta
Dom har ju inte varit aktiva så länge så vettefan hur många år du kan ha varit nöjd kund.

Lite mer än 2 år har dom väl varit aktiva men ja "x antal år" känns ju som att det implicerar något högre
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in