2026-02-20, 02:28
Medlem
rikastistorstans avatar
Är jag den enda som tyckte det var riktigt kul? Haha, kan förvisso bero på att jag inte hyser agg emot nån av deltagarna och älskar Erik. Såg deltagarlistan framöver och gissar att det kommer bli tråkigare framöver.
Citera
2026-02-20, 02:41
Medlem
Inkommers avatar
Jag tycker så synd om den där Per. Han som gapar och skriker så mycket. Han verkar vara en person som är väldigt ensam. Typen som sitter hemma och super själv och gråter.
När han kommer utanför sitt tragiska hem så gapar och skriker han för att några ska tycka att han är rolig 🥺
Citera
2026-02-20, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
Skämtet tog semester
"Skämtet" var dock roligare än hela det här pissprogrammet iaf.
Citera
2026-02-20, 08:03
Medlem
Sämsta jävla skit jag sett tror jag? Ett gäng gymnasister som leker improvisationsteater skulle ju va roligare än det här. Skämskudde.
Citera
2026-02-20, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kl4sseKock
Får direkt vibbar av det gamla programmet Tack gode gud från 2007 men ska se fösta avsnittet

Ska de hoppa mellan deltagarna och inte köra var och en för sig i ett svep. Kanske blir lite rörigt och mycket att ta in tappar fokus rena spekulationer

Erik levererar som alltid!

Ett godkänt första avsnitt

Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Är jag den enda som tyckte det var riktigt kul? Haha, kan förvisso bero på att jag inte hyser agg emot nån av deltagarna och älskar Erik. Såg deltagarlistan framöver och gissar att det kommer bli tråkigare framöver.
Nä, jag förstår inte roligheten alls. Men så hatar jag improvisationsteater, 99% är usla på det och blir bara platt. Med rätt folk skulle det kanske kunna lyfta liiite, sådana som claes malmberg och pia johansson skulle nog kunna göra det lite mindre lamt.
Citera
2026-02-20, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Jag tycker så synd om den där Per. Han som gapar och skriker så mycket. Han verkar vara en person som är väldigt ensam. Typen som sitter hemma och super själv och gråter.
När han kommer utanför sitt tragiska hem så gapar och skriker han för att några ska tycka att han är rolig 🥺
Jag tycker mer synd om hans omgivning. Han fyller väl snart 50 och hörde i intervju att han då skulle ha fest för flera hundra människor så särskilt ensam verkar han inte vara (märkligt nog så jobbig som han är).. iofs tror jag den var gemensam med linus wahlgren som fyllde jämt samtidigt så kanske mest var Linus polare
Citera
2026-02-20, 08:44
Medlem
Hade varit roligare utan massa b-c-kändisar. Vanligt folk på gatan vore mer spännande.
Citera
2026-02-20, 14:17
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
Sämsta jävla skit jag sett tror jag? Ett gäng gymnasister som leker improvisationsteater skulle ju va roligare än det här. Skämskudde.
Verkligen. Stängde av efter halva ungefär. Pinsamt dåligt
Citera
2026-02-20, 18:22
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Får direkt vibbar av det gamla programmet Tack gode gud från 2007 men ska se fösta avsnittet

Ska de hoppa mellan deltagarna och inte köra var och en för sig i ett svep. Kanske blir lite rörigt och mycket att ta in tappar fokus rena spekulationer

Tack gode gud, så hette skiten jag såg, där Björn Skifs och Magnus Betner gjorde bort sig minns jag

Ungefär allt lär vara regisserat i Gilla läget och inte verkligt improviserat

Erik, det är möjligtvis inte Erik Ekstrand? hur kommer det sig att han kan vara rolig i kommentaren samtidigt som Mackan var och är så dötrist & tråkig, apropå detta, vet du om produktionen lagt en docka i likkistan? eller en riktig donator? detta ska med mig efter döden, jag vill bli abused by Måns Möller etc
Senast redigerad av Crapmagic 2026-02-20 kl. 18:39.
Citera
2026-02-21, 00:10
Medlem
Karppas avatar
Finska Trean sänder sin version av Tack Gode Gud, heter Thank God Sinä Tulit, översatt Tack Gud Du Kom. Har sällan sett så mycket insändarhat från tittarna som det programmet fått. Tittarsiffrorna sjunker också efter varje program.
Jag hatar också liknande program, har sett jinglar av Gilla Läget och skulle aldrig kolla på det frivilligt.
Senast redigerad av Karppa 2026-02-21 kl. 00:29.
Citera
2026-02-22, 15:05
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:

Tack!! Satt och tänkte att detta programformat känns onekligen bekant. Hade det inte varit för Svegs stolthet så hade det blivit en totalt jävla flopp. Kommer inte se fler avsnitt.

Hellenius var ju även programledare i "Tack gode gud". Är så sjukligt trött på den karln som är överallt nu för tiden.
Citera
2026-02-22, 17:17
Medlem
meganegerdases avatar
Nej det här var inte bra, stängde av vid första pausen. En sån som Per Andersson som normalt är improvisationernas mästare verkade helt ställd i början av varje situation.

Det första är dock att de garvar åt varann i studion, trots att det är ganska trist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in