2026-02-19, 01:01
Medlem
Tjena,
någon annan som jobbar med systemet presenterat i Liber Falxifer 3?

Pdf länk här om det behövs;
https://archive.org/details/liber-falxifer-iii-the-book-of-the-52-stations-of-the-crosses-of-nod/page/29/mode/2up

Överlag, säg till om ni behöver assistens med 218/182-strömningen, initierar gärna nykomlingar till hur man använder 218/182 strömningens bok-system.
Jobbat fulltid med systemet i Liber Falxifer 3 i ca 5+år nu (dvs "fulltids-vägen som kallas "Path of No Return"); Dvs jobbar med Kors-stations-sigill fulltid; hoppat av "normie-jobb inom industri" etc för att köra detta fulltid.

Akeldama Line kompilering;
https://imgur.com/a/YSxZF8c

//F, "Officiell TotBL Snubbe" (för de som förstår vad det betyder; ställ frågor om ni undrar något).
Citera
2026-02-19, 01:11
Medlem
Negreritvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amiahzatan
Tjena,
någon annan som jobbar med systemet presenterat i Liber Falxifer 3?
Ja det gör jag, vad är syftet med denna tråd?
Citera
2026-02-19, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negreritv
Ja det gör jag, vad är syftet med denna tråd?

Att diskutera just ämnet som presenteras inom boken Liber Falxifer 3; om någon annan lever den livsstil som presenteras inom sagda böcker.
Citera
2026-02-19, 04:15
Medlem
Citat:
(för de som förstår vad det betyder; ställ frågor om ni undrar något).
Jag förstår inte vad du menar eller vad "det" betyder. Kanske du kan ge oss en liten förklaring, eller är din tråd bara en kontaktannons för redan frälsta?
Citera
2026-02-19, 08:08
Medlem
Negreritvs avatar
Citat:
Att diskutera just ämnet som presenteras inom boken Liber Falxifer 3; om någon annan lever den livsstil som presenteras inom sagda böcker.
Ekonomiskt hållbart lär det ju inte vara. Du har ärvt en större summa pengar eller hur betalar du dina utgifter? Du hade slutat jobba för ett antal år sedan om jag uppfattat allt rätt?
Citera
2026-02-19, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negreritv
Ekonomiskt hållbart lär det ju inte vara. Du har ärvt en större summa pengar eller hur betalar du dina utgifter? Du hade slutat jobba för ett antal år sedan om jag uppfattat allt rätt?

Hade ca 600k uppsparat från industriarbete när jag växlade över till detta.
Du bygger upp stark bakgrundsekonomi via t.ex "Black in Green" systemet som presenteras i Akeldama-avsnittet av boken, inför "den stora skörden".
T.ex "Akeldama station 5; Qayin Messor" är ekenomi-fokuserad.

Du lär dig att spela avancerade spirituella strategispel; även t.ex hur du "Grundar ett Hus" och dylikt.
Du blir "Tempelriddare" av att lyckas dechiffrera böckernas "kod".
(LF3's öppningtext slutar med "In Hoc Signo Vinces, aut Vincéris!")

Överlag kul livsstil; leder "ut ur Eden"; in i "Nod" (vart Qayin beskrivs ha tagit vägen i Genesis; "Nod; utanför Eden").

Kan starkt rekommendera att testa Liber Falxifer böckerna för de som ej gjort detta; "kryptiska kodböcker/pussel etc". Bra om man är intresserad av "spirituell metafysik".

Sigillen processeras med "tallkottkörteln; pineal gland, det "tredje Ögat" ("sigill-processerings-organet"). Sigillen är fulla av "spirituell metafysisk information" och funktionalitet; som blir mer logiskt ju mer du sitter och jobbar med dem.
Citera
2026-02-19, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Jag förstår inte vad du menar eller vad "det" betyder. Kanske du kan ge oss en liten förklaring, eller är din tråd bara en kontaktannons för redan frälsta?

Allmän diskussionstråd kring Liber Falxifer serien, Book of Sitra Achra, och sådant "218/182-strömning relaterat", för de med ett intresse; då det inte fanns någon aktiv tråd på ämnet. Både för folk med tidigare erfarenheter och de som utvecklar ett nytt intresse via att hitta böckerna på PDF.

Överlag väldigt bra böcker på just "ockultism"; avancerade böcker på Qliphoth.

Värt att notera är att bokförfattaren "N.A-A.218" inte är någon fysisk människa som sitter och knåpar ihop böckerna fysiskt per hand; utan en typ av "Grimoire-genererating spirit"; som genererar avancerade böcker med hög funktionsduglighet. Sigillen i böckerna är dvs inte någon sorts "ihopkladdade hand-ritade visuella symboler" utan en sorts "avancerad metafysisk information, praktiska system att arbeta med presenterat i Sigill-format".

Book of sitra achra pdf här f.ö:
https://archive.org/details/TheBookOfSitraAchra/page/n41/mode/2up
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in