Citat:
Ursprungligen postat av
Matadhamster
Är det bara jag som blir tvärlåst överallt av algoritmer och därför aldrig upptäckter något nytt?
Det stör mig enormt mycket och jag saknar misikkanalernas tidsepok. Att bara starta tv:n och någpt nytt smyger sig in, var enklare än att lyssna på samma skit om igen tills man inte längre tycker om låtarna.
Orkar sällan kolla på dokumentärer och annat men måste då använda huvudet om jag vill de något av värde.
Du skulle ju kunna nollställa allt. Dvs rensa allt. Nytt konto och sedan surfa in på tuben och se vad de föreslår för dig helt ny. Bäst är nog att köra VPN där. De sparar ju IP och Gud vet vad. Om du liksom gillat Dolly Parton videos på en gammal dator, och du surfar med en ny dator från samma uppkoppling. Så kommer Youtube algoritmer ändå minnas och säga Hej välkommen tillbaka! Här har vi en Dolly Parton video som vi tror du kommer gilla först i ditt flöde
För just Dolly. Kollade min sida på tuben med rekommendationer. Allt var liksom ok. Det var slow rock, The Gorge som jag gillar som nyligen sett, Sons of Anarchy vidoes, Swedish military, många snygga kvinnor. Sedan i slutet WTF Dolly Parton... Har ärligt aldrig ens klickat på en Dolly video men hon var med där.