2026-02-24, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Det man bör göra är att uppfostra dem på rätt sätt.
Att lära dem om att rasblandade barn är genetiskt längre ifrån sina föräldrar än barn till föräldrar av samma ras.
Att rasblandade barn i större utsträckning lider av psykisk ohälsa.
Och förklara att de olika raserna förädlats på olika håll under tiotusentals år och att blandade barn är en gamble, man kan få en blandning av gener som inte fungerar.

Sen bara de vet att man kommer bli besviken om de tar hem någon från en annan ras så minskar nog också risken att det skulle hända.
En del av er här har väl åsikter om folkutbyte. Är det bättre om de från utomeuropeiska länder, som finns här, får barn med landsmän(kvinnor)? Eller räknar ni inte era döttrars barn med utomeuropé, som på något sätt svenska?
Citera
2026-02-24, 17:27
Medlem
SphericalHamsters avatar
"Jag har läst otaliga trådar som brukar börja med att dottern är försvunnen och hittas senare död, ibland halshuggen." Är förhudligen en lögn. Vadå "ibland halshuggen"?

Intressant tråd förutom alla som använder ord som "cuck" och "incel" felaktigt och som förolämpningar, vilket är helt felaktigt. Säkert samma personer som förolämpar någon genom att säga "din cuckade jävla incel" vilket inte är logiskt på något vis.

Det finns forskning på att avkommor är bäst när äpplet faller lagom långt ifrån trädet, tillochmed fyrmänningar anses få bättre avkomma än kusiner, syskon osv.
Citera
2026-03-04, 06:48
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hundenmuhammed3
Som rubriken lyder, hur kan ni låta era döttrar ha förhållanden med kurder, irakier, afghaner, somalier, syrier osv?

Helt annan kultur, språk och syn på livet. Vet ni hur det brukar sluta?
Jag har läst otaliga trådar som brukar börja med att dottern är försvunnen och hittas senare död, ibland halshuggen. Älskar ni inte era döttrar? Brukar ni inte lära dom sunt förnuft och livsläror? Sover ni tryggt om natten?
Har du länk till det eller drar du bara saker ur röven?
Min ena dotter var ihop med en sydafrikan (vit) och han var väl ungefär som du. Ett sexistiskt, kontrollerande kräk som hade passat bättre nån annanstans än i Europa.
Citera
2026-03-04, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gift44
Har du länk till det eller drar du bara saker ur röven?
Min ena dotter var ihop med en sydafrikan (vit) och han var väl ungefär som du. Ett sexistiskt, kontrollerande kräk som hade passat bättre nån annanstans än i Europa.
Precis, afrikaner är afrikaner
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in