2026-02-18, 07:01
Medlem
NiccoJs avatar
Var uppe pinkade vi 03.30. När jag skulle somna om funderade jag på om det fanns några som pippade vid den tiden natten till en onsdag.
För egen del har mellan 22-23 dominerat, före barnen endel helgmornar. Nu med stora barn blir det mer dagtid vid hemarbete.
Tycker det är bra på dan.
Hur gör ni, vad föredrar ni?
Citera
2026-02-18, 07:13
Avstängd
Man knullar väl när man är kåt? Inte efter ett schema.
Citera
2026-02-18, 07:14
Medlem
EnflygandeKos avatar
Oftast på kvällen runt 21-22 tiden skulle jag säga. Ibland lite senare vid 23-00 kanske. Även hänt tidigare på kvällen/dagen också. Men främst precis innan man ska sova typ.
Citera
2026-02-18, 07:53
Avstängd
Helst inte när man ska sova.
Hellre om man vaknar på natten eller alla andra tider.
Citera
2026-02-18, 08:00
Medlem
Bassplays avatar
Morgonsex är det sexigaste , snuskigaste och skönaste men tyvärr orkar man inte alltid så det blir väl oftast runt 21-23 , på helgen kör vi ibland ändå in i kaklet kl 03 så grannarna blir påminda om att dom lever.
Citera
2026-02-18, 08:09
Medlem
Morgonen för det mesta, när vi båda är nyvakna, eller förmiddagar, eftermiddagar om vi är lediga. Kan ske på kvällen också men då är jag ofta för trött för att orka prestera.
Citera
2026-02-18, 08:18
Medlem
Negreritvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Var uppe pinkade vi 03.30. När jag skulle somna om funderade jag på om det fanns några som pippade vid den tiden natten till en onsdag.
För egen del har mellan 22-23 dominerat, före barnen endel helgmornar.
En av anledningarna till att mitt ligg och jag valde att inte skaffa barn. Knulla som galningar dygnet runt väger tyngre än att uppfostra snorvalpar i detta dystopiska samhälle.
Citera
2026-02-18, 08:20
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
I relation, vilken tid ligger ni? När föredrar ni?

På helgen när vi är lediga, om kotten behagar att jobba sig upp i någon "trekvarts-gubbs-bånge" då vill säga.
Citera
2026-02-18, 12:23
Medlem
Morgon om man får ligga kvar ifred ... annars nån gång mitt på dagen, när solen skiner och vi är fulla av energi. Kvällar är vi med ålderns rätt oftast för trötta numera
Citera
2026-02-20, 10:35
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
För egen del har mellan 22-23 dominerat, före barnen endel helgmornar. Nu med stora barn blir det mer dagtid vid hemarbete.
Tycker det är bra på dan.
Hur gör ni, vad föredrar ni?

Jag å mina partners knullade när det föll oss in, kunde vara efter jobbet eller på natten eller mitt på dan vid lediga helger. Eller om sonen var hos sin mormor så passade vi på, vi gjorde det lite överallt i hemmet å inte bara i sängen.
Citera
2026-02-20, 10:39
Medlem
Blir mest helgmornar. Man vaknar till myser en stund i sängen så blir det så.
På semestern blir det nog oftast mitt på dan om man tar en siesta.
När vi träffades blev det så fort vi träffades, men vi har lugnat ner oss efter 36år.
Citera
2026-02-20, 20:24
Medlem
Stonedboys avatar
Finns ingen stadgad tid för det, det sker slumpmässigt för det mesta. Skulle man göra nån slags statisitk så kanske mer vanligt vid 18 tiden.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in