2026-02-16, 10:53
Medlem
Grävgruppen på Telegram har stängts ner någon som vet varför?
Citera
2026-02-16, 11:11
Medlem
Berätta mer om denna grävgrupp?
Senast redigerad av Jackies-semla 2026-02-16 kl. 11:16.
Citera
2026-02-16, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackies-semla
Berätta mer om denna grävgrupp?
Det är landets spjutspets som gräver fram och identifierar pedofilerna som Dumpen tar och även en del övriga pedofiler som uppmärksammas i media.
Det är dom som ser till att grannar och bekanta får reda på vilka dom är och vad dom gjort.
Gruppen består av en klick som är riktigt grymma på att gräva fram identiteter och en större massa som gläds åt deras jobb.
Sidan har stängts ner då dom mest troligt blivit anmälda men jag kan inte se varför just denna sida blivit nerstängd då det finns betydligt värre sidor på Telegram och får Grävgruppen att framstå som pojkscouter
Citera
2026-02-16, 11:35
Medlem
Bakaxels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWa96
Det är landets spjutspets som gräver fram och identifierar pedofilerna som Dumpen tar och även en del övriga pedofiler som uppmärksammas i media.
Det är dom som ser till att grannar och bekanta får reda på vilka dom är och vad dom gjort.
Gruppen består av en klick som är riktigt grymma på att gräva fram identiteter och en större massa som gläds åt deras jobb.
Sidan har stängts ner då dom mest troligt blivit anmälda men jag kan inte se varför just denna sida blivit nerstängd då det finns betydligt värre sidor på Telegram och får Grävgruppen att framstå som pojkscouter
Man blir ju nyfiken om vad det här skulle vara för grupper. Försökte skriva PM men du har 5 inlägg för lite på forumet för att kunna ta emot det 😋
Citera
2026-02-16, 11:43
Medlem
Citat:

Tack för info! Men det är alltså en privat gruppchat eller? Hur många medlemmar? Låter ju grymt bra, synd om den stängts ner. Ratsit basunerar ut vad grannar tjänar och öppnar upp för tjuvar men pedofiler ska ostört kunna flytta in hos barnfamiljer, helt sjukt ju. Jag minns att det var en gädda från Dumpen som flyttade in till en barnfamilj på Gotland men fick flytta när familjen blev informerad om vem han var, han brandmannen... Vågar inte tänka på vad som kunde hänt där om familjen inte fått veta nåt.
Citera
2026-02-16, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2020-01-01
En grupp som hänger ut icke-dömda människor? Vad tror du själv? Dessutom har Sara Nilsson nyligen dömts för att själv ha förtalat ett barn under 18 år så vem är klandervärd nu!
Jag tror du har sett för mycket vänstervriden media, Sara är inte dömd för att ha förtalat ett barn under 18 år.
Har du någonsin varit inne på Dumpen och sett vilka som hängs ut? mest troligen inte då hade du inte för det första inte skrivit fel om domen och för det andra inte tagit pedofilerna i försvar.
Citera
2026-02-16, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakaxel
Man blir ju nyfiken om vad det här skulle vara för grupper. Försökte skriva PM men du har 5 inlägg för lite på forumet för att kunna ta emot det 😋
Jag kommer nog snart upp i mina meddelanden
Citera
2026-02-16, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2020-01-01
En grupp som hänger ut icke-dömda människor? Vad tror du själv? Dessutom har Sara Nilsson nyligen dömts för att själv ha förtalat ett barn under 18 år så vem är klandervärd nu!

Kan du visa nån källa på att hon skulle ha förtalat ett barn under 18 år och dömts för det? Inte för att det hör till tråden men det låter så märkligt.
Citera
2026-02-16, 12:24
Medlem
Citat:
Grävgruppen på Telegram har stängts ner någon som vet varför?
Ligger kvar men alla trådar e låsta
Citera
2026-02-16, 13:28
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Gruppen finns kvar men det går inte att gå in på den för att de har brutit mot Telegrams TOS.
Citera
2026-02-16, 13:58
Medlem
kalkryggars avatar
De hänger ut oskyldiga människor, bland annat barn som sedan blir mobbade i skolan. Det kan nog vara anledningen. De som har gruppen på Telegram visar väl lite moral helt plötsligt. Eller så är de rädda att folk ska tycka det är rövhål som doxar oskyldiga barn kanske.
Citera
2026-02-16, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
De hänger ut oskyldiga människor, bland annat barn som sedan blir mobbade i skolan. Det kan nog vara anledningen. De som har gruppen på Telegram visar väl lite moral helt plötsligt. Eller så är de rädda att folk ska tycka det är rövhål som doxar oskyldiga barn kanske.
Har du varit inne i gruppen? vilket skitsnack det är en liten grupp och ingen hängs ut samt att det aldrig hängts ut några barn eller oskyldiga.
Du sitter ju bara och killgissar på anledningar som du fabricerar i ditt huvud.
Ge mig ett enda exempel på barn som hängts ut och blivit mobbade på Telegrams Grävgrupp
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in