2026-02-15, 16:05
Medlem
Roidberts avatar
Kan man aktivera och använda klamydia- och gonorretest från Kry när som helst? När jag lade min senaste beställning slarvade antingen Kry eller posten, och det tog ca 2 veckor innan jag fick mitt testkit. Under den tiden hann mitt urinprov från den 31 januari förstöras eftersom förpackningen sprack. Jag ville ha resultatet från just mitt gamla urin, så att testa sig nu känns inte lika intressant.

Så nu undrar jag om man kan beställa testkit och använda dem flera månader senare? Vill helst slippa samma problem i framtiden.
Citera
2026-02-15, 16:31
Avstängd
Får mig att minnas till något liknande fast istället för könssjukdomstester vad det ett datum då jag senast var nära en annan människa.
Fast 2025.
Har förvisso behövt gå med på en och annan kram från familjemedlemmar.
Citera
2026-02-15, 17:09
Avstängd
Hos 1177 får man en påminnelse. Efter andra påminnelsen + 1 vecka stryks man från att kunna skicka in test. Dä KRY använder samma lab, så gäller säkert samma sak där.
Citera
2026-02-15, 17:29
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BetterStories
Hos 1177 får man en påminnelse. Efter andra påminnelsen + 1 vecka stryks man från att kunna skicka in test. Dä KRY använder samma lab, så gäller säkert samma sak där.

Tack för ditt svar. Då får man helt enkelt se till att beställa i god tid i framtiden då... Och nästa gång förvarar jag nog min urin som jag vill testa på två olika platser för att vara på den säkra sidan.
Citera
2026-02-15, 17:32
Avstängd
Jag är mer nyfiken på hur TS ska hantera att han blivit outad för korruption då han tagit emot betalning(?) för att starta denna tråden.

Vet TS om vad hans tråd handlar om skrämselpropaganda?
En tjej och en kille sov med varandra det datumet.
Dom har inte setts sen dess och någon av dom undrar om den andre lever.
Eftersom TS har direkt(?)-kontakt med gärningsmannen kanske TS även kan fiska fram info om personen mår bra, eller lever ens?

TS kan även hälsa gärningsmannen att det är olagligt att göra intrång i andras mobiltelefoner och att han kan logga ut från Maya-appen.
Citera
2026-02-16, 09:29
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av indirektreklam
Jag är mer nyfiken på hur TS ska hantera att han blivit outad för korruption då han tagit emot betalning(?) för att starta denna tråden.

Vet TS om vad hans tråd handlar om skrämselpropaganda?
En tjej och en kille sov med varandra det datumet.
Dom har inte setts sen dess och någon av dom undrar om den andre lever.
Eftersom TS har direkt(?)-kontakt med gärningsmannen kanske TS även kan fiska fram info om personen mår bra, eller lever ens?

TS kan även hälsa gärningsmannen att det är olagligt att göra intrång i andras mobiltelefoner och att han kan logga ut från Maya-appen.

Vad får dig att tro att jag är inblandad i korruption och att jag har tagit emot pengar för att starta tråden? Jag hade dock gärna tagit betalt för att starta trådar på Flashback om det fanns en marknad för det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in