2026-02-14, 10:37
Medlem
Hej

Undrar om det finns dejting appar som hittar utländska tjejer?

Har hinge men den bara letar svenska tjejer och jag har ingenting emot dessa det är bara det att jag inte är kompatibel med deras mentalitet.

Vill möta riktiga tjejer som beter sig som normala tjejer och inte det här dysfunktionella syndromet som finns här i sverige, tack!
Citera
2026-02-14, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Varför vill du hitta utländska tjejer?
Risken överhängande att det bara är golddiggers /scammers osv.
Det finns bra svenska tjejer med utländsk härkomst om du inte gillar långa,blonda typer😊
Läs det jag skrev du har svaret på din fråga

eller vill du att jag ska vara djupgående istället? Brukar inte vara så populärt...
Citera
2026-02-14, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Varför vill du hitta utländska tjejer?
Risken överhängande att det bara är golddiggers /scammers osv.
Det finns bra svenska tjejer med utländsk härkomst om du inte gillar långa,blonda typer😊
Kan du inte bara besvara frågan istället för att ifrågasätta personens val av tjej?
Citera
2026-02-14, 10:48
Medlem
LKKINGENs avatar
Hittar utländska var då??

I Sverige eller när du är på vingcharter i Nueva Estockholmo?

Alla appar finns i alla länder, typ, det är bara att leta.

Använde själv Badoo för många år sedan för just detta och hade god framgång.
Fast då fanns det knappt ens några fejk profiler, prostituerade eller någon som hette Ahamad på dessa appar.
Utmärkt att söka och hitta tömning den vägen, vill du ha en seriös relation så borde steg ett vara att radera dejtingappar.
Citera
2026-02-14, 10:49
Medlem
cutepsychos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
Hej

Undrar om det finns dejting appar som hittar utländska tjejer?

Har hinge men den bara letar svenska tjejer och jag har ingenting emot dessa det är bara det att jag inte är kompatibel med deras mentalitet.

Vill möta riktiga tjejer som beter sig som normala tjejer och inte det här dysfunktionella syndromet som finns här i sverige, tack!

På Hinge kan du väl ställa in vilken etnicitet du letar efter? Eller är jag helt ute och cyklar nu? Har för mig det iallafall.
Citera
2026-02-14, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cutepsycho
På Hinge kan du väl ställa in vilken etnicitet du letar efter? Eller är jag helt ute och cyklar nu? Har för mig det iallafall.
Kan man det? Har inte använt skiten så mkt faktiskt

Men den kanske letar inom Sverige? Jag tänker mer utländska från andra länder

Invandrare som bor här blir manipulerade att vara som svenska tjejer och det vill jag inte ha.
Citera
2026-02-14, 11:07
Medlem
cutepsychos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
Kan man det? Har inte använt skiten så mkt faktiskt

Men den kanske letar inom Sverige? Jag tänker mer utländska från andra länder

Invandrare som bor här blir manipulerade att vara som svenska tjejer och det vill jag inte ha.

Jag ignorerar din sista kommentar för det hör inte till ämnet. Gå in på inställningar eller något liknande, och där kan du ställa in vilket ålderspann du vill ha, etnicitet mm. Är helt säker på att det finns, en kollega till mig ställde in det på Hinge.
Citera
2026-02-14, 11:09
Medlem
cutepsychos avatar
Här har du, varsågod.

https://help.hinge.co/hc/sv/articles/360011063294-Hur-%C3%A4ndrar-jag-mina-preferenser
Citera
2026-02-14, 11:28
Medlem
På Badoo kan du söka över hela världen.
Citera
2026-02-14, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
På Badoo kan du söka över hela världen.
Ska testa den tack, provade filter för hinge men den visar svenska tjejer ändå 😂
Citera
2026-02-14, 11:36
Medlem
sebastian66s avatar
Är det inte bättre att gå på någon form av dejting eller dating app i ett specifik land.
Jag tänker på att det kan ju bli många länder att välja på.
Du kanske tycker om afrikaner eller asiater eller europeer. Det känns ju som att det måste vara lite lättare med lagom urval.
Hela världen kan ju bli stort jävla problem. Annars har ju alla leder olika appar för just ett specifikt land.
Det måste ju vara lite enklare att försöka fokusera på två länder typ.
Citera
2026-02-14, 16:18
Medlem
Tinder gold
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem