2026-02-14, 03:49
Medlem
Skarparattarns avatar
Kommer han lyckas? Här diskuteras värvningar osv.
Citera
2026-02-14, 04:09
Medlem
UniktAnvNamns avatar
Oklart, han har väl fått en försäsong då MLs byter till höst/vår först 2027, vilket såklart är en fördel, men MLS är ett jäkla kliv långt ut åt sidan många tidszoner bort långt ifrån fotbollen i Europa, hur ser ägarstrukturen ut för Columbus? skulle ägarna mot förmodan ha Europeiska lag skulle det kunna bli en väg tillbaka till Europa om han lyckas, men jag gissar på 60% chans för dojan innan midsommar.
Citera
2026-02-14, 05:46
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UniktAnvNamn
Oklart, han har väl fått en försäsong då MLs byter till höst/vår först 2027, vilket såklart är en fördel, men MLS är ett jäkla kliv långt ut åt sidan många tidszoner bort långt ifrån fotbollen i Europa, hur ser ägarstrukturen ut för Columbus? skulle ägarna mot förmodan ha Europeiska lag skulle det kunna bli en väg tillbaka till Europa om han lyckas, men jag gissar på 60% chans för dojan innan midsommar.

Varför vill du att han ska få sparken?
Citera
2026-02-14, 06:35
Medlem
UniktAnvNamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Varför vill du att han ska få sparken?

Vill och vill, han håller på med en massa processer och data med tillhörande svammel, generellt har jänkarna en "jockey mentalitet" där du bara ska ut och köra, den här datadrivna fotbollen med timmeslånga genomgångar tror jag inte kommer slå väl ut där borta, så det är ingen vilja jag har, snarare en tro att det blir dojan!
Citera
2026-02-14, 17:05
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Vill och vill, han håller på med en massa processer och data med tillhörande svammel, generellt har jänkarna en "jockey mentalitet" där du bara ska ut och köra, den här datadrivna fotbollen med timmeslånga genomgångar tror jag inte kommer slå väl ut där borta, så det är ingen vilja jag har, snarare en tro att det blir dojan!

Du skrev 60 % chans att han får dojan och det visar ju på att du vill det.

Fast du verkar istället tro att det är 60 % risk att han får dojan p.g.a. de kriterier du tar upp.

Nu tycker ju inte jag att man kan basera risken för att ska få sparken på hur jänkare beter sig generellt. Amerikansk fotboll har gått framåt massor och speciellt Columbus ligger i framkant av den utvecklingen och har därför handplockat Rydström.

Hur det går får tiden utvisa.
Citera
2026-02-15, 16:38
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Kommer han lyckas? Här diskuteras värvningar osv.
Är det verkligen ngn som frivilligt följer MLS, allvarligt talat? Att vi nu har en svensk tränare där är väl ungefär lika viktigt som att vi har en tränare i Danmark eller Norge.
Citera
2026-02-16, 10:55
Medlem
Citat:
Klubbledningen vet sannolikt vad de har köpt och känner till hans filosofi när det gäller hur fotboll ska spelas.
Citera
2026-02-19, 19:26
Medlem
Skarparattarns avatar
Om 3 dagar smäller det! Premiär mot Portland Timbers.
Citera
2026-02-19, 21:17
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

Ser ut som att ägarna mest äger massa klubbar i NFL.
Citera
2026-02-21, 10:00
Medlem
Svårt att säga, men tycker ändå att Henrik Rydström har visat att hans spelidé funkar i olika miljöer. Frågan är hur snabbt han får det att lyfta i Columbus Crew och om truppen anpassar sig. Blir spännande att följa värvningarna och hur han sätter sin prägel på laget.
Citera
2026-02-22, 14:49
Medlem
Skarparattarns avatar
Torsk i premiären mot Portland Timbers med 3-2 någon som såg matchen?
Citera
2026-02-24, 14:24
Medlem
Keldons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Torsk i premiären mot Portland Timbers med 3-2 någon som såg matchen?
Det finns i princip ingen i Sverige som är så intresserad av amerikansk fotboll att de kollar på MLS aktivt skulle jag tro.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in