Citat:
Ursprungligen postat av
Trucker.Calzone
En skötsam invandrarungdom är en byggsten i folkutbytet precis som en kaozbabbe är det. Fast på många vis värre. Den skötsamme invandrareungdomen kommer stå i vägen för svenska ungdomar att komma in på en utbildning, få ett jobb, skaffa den första lägenheten, få en flickvän, bilda familj.
Så nej, varför ska dom få en chans när det innebär att svenska ungdomars chans minskar.
Varför Jimmie, vill du inte ge svenska ungdomar chansen?
Tack ska du ha för ett väldigt fint och bra inlägg.
Du beskrevde så pass mycket bättre än vad jag gjorde i mitt tidigare inlägg det är därför jag ville belysa ditt inlägg för det är precis samma sak jag känner och jag tror att väldigt många svenskar ungdomar känner precis samma sak att Sverigedemokraterna har faktiskt svikit dem!
Men det som jag hela tiden har sagt att Åkesson och Sverigedemokraterna bryr sig egentligen inte speciellt jättemycket om den vita svensken utan det är helt enkelt nu ska de bara se till att fixa platser så de kan sitta kvar på sina feta rövar i ytterligare fyra år utan att göra ett skit.
Åkesson har äntligen visat sitt detta ansikte fast det har jag sett igenom för länge sedan och därför fick han inte min röst förra gången heller.
När ska det komma ett riktigt parti som verkligen är för svenskarna som jobbar för svenskarna ihop med svenskarna enbart svenskar och inte en enda jävla människa med utländskt namn!?