Citat:
Ursprungligen postat av
Innerfittefett
Bra tänkt! SD är verkligen ett parti att lita på.
Jimmie vår nästa statsminister om folket får bestämma!
När jag läste ditt inlägg först så tänkte jag att du måste vara dum i huvudet.
Sedan kommer jag på att du är troligtvis bara är ironisk för visst vill ingen av oss någonsin se Åkesson som statsminister det skulle vara en fullständig katastrof.
OnT
Jag tycker det känns mer och mer som att åka som visar sitt viktiga Sanna jag sitt riktiga ansikte och vi får äntligen se svart på vitt att åka som tycker faktiskt det är bättre med massa negrer och araber och ge dem fördelar framför Svenska ungdomar.
Det märkte jag redan när jag Åkesson ljög om tandvården han skulle fixa så det blev billigare men istället blev det dyrare och negrerna får fortfarande betala enbart 50 spänn.
Men det kvittar vad jag säger eller skriver för det finns ändå idioter här inne som kommer att säga att alternativet är sämre vilket det inte är så klart!
Åkesson är en jäkla smygborgare en riktig falsk jävla Sverigedemokrat.
Dessutom är han riktigt jäkla dum i huvudet han fattar inte att hade han bara hållit sig lugn och fortsatt att få svara svenska medborgare svenska jägare och utlands svenskar och pensionärerna så hade han kunnat fått så pass mycket röster i valet så han kunde blivit statsminister på riktigt.
Nu kan han glömma det.