2026-02-14, 09:45
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trucker.Calzone
Hur många undantag för invandrare är SD och Tidelagsgänget beredda att göra? När dom börjar göra undantag för en grupp så kommer nästa, och nästa, och nästa. Snart blir det inte så många som återvandrar. Vill dom egentligen ha folkutbyte eller vad fan är det frågan om?
Johan Forsell säger samma sak i dagens lördagsintervju. Undantagen staplas på varandra och till slut är gränsen lika porös som före 2015. Vill vi se en reell förändring måste det stämmas i bäcken. Detta handlar inte om människor som levt hela sina liv i Sverige utan sådan som kom sista åren.
Citera
2026-02-14, 09:48
Medlem
Kul när tidö själva ändrat i utlänningslagen så att barnutvisningarna blev en realitet. Trots att många av remissvaren pekat ut just denna risk med lagändringen.
Citera
2026-02-14, 11:28
Medlem
Svavelbryggas avatar
Kul för honom att gå in och verka som den snälle killen nu när politiken han själv hetsat för genomförs.
Citera
2026-02-14, 11:41
Medlem
Mad monks avatar
Meningslöst babbel börjar han bli en riktig politiker Jimmie självklart ska kriminella utlänningar utvisas och hela deras klan med som troligen är medskyldiga. Vi har ju för fan redan försökt det här det funkar inte.
Citera
2026-02-14, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snigelslum
https://www.aftonbladet.se/debatt/a/wrO4X1/unga-som-anpassat-sig-maste-ges-en-chans

Hur ser ni på detta?

Där rök min röst på SD i nästa val.

Vemodigt då alltid röstat på dem.

Nu blir det soffan.

Ska bli skönt att stänga av och inte bry sig.

Skönt att slippa folk som öppnar för amnestier och att stödrösta på L, går inte att stå för det.

Det är inte mitt fel att även föräldrar är kriminella, så patetiskt att man saknar ord.
Citera
2026-02-14, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Innerfittefett
Bra tänkt! SD är verkligen ett parti att lita på.
Jimmie vår nästa statsminister om folket får bestämma!

Vad menas med få en chans .?
Citera
2026-02-14, 16:54
Medlem
machinemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snigelslum
https://www.aftonbladet.se/debatt/a/wrO4X1/unga-som-anpassat-sig-maste-ges-en-chans

Hur ser ni på detta?

Förvånansvärt sympatiskt och klokt av SD. Skötsamma ska naturligtvis få stanna, problematiska utvisas.
Citera
2026-02-14, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Kul när tidö själva ändrat i utlänningslagen så att barnutvisningarna blev en realitet. Trots att många av remissvaren pekat ut just denna risk med lagändringen.
Ja precis! Och nu när myndigheten tillämpar lagen blir det ramaskri från alla håll. Och då ändrar sig SD. Vilka populister!
Citera
2026-02-14, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av machineman
Förvånansvärt sympatiskt och klokt av SD. Skötsamma ska naturligtvis få stanna, problematiska utvisas.
Du förstår att det är sd som drivit igenom de lagändringar som lett fram till detta?
Citera
2026-02-14, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Ja precis! Och nu när myndigheten tillämpar lagen blir det ramaskri från alla håll. Och då ändrar sig SD. Vilka populister!
Det krävdes inte mer än en åttamånaders bebis och några gymnasieelever för att sd skulle visa vilka kappvändare de är. Patetiskt.
Citera
2026-02-14, 17:25
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trucker.Calzone
Hur många undantag för invandrare är SD och Tidelagsgänget beredda att göra? När dom börjar göra undantag för en grupp så kommer nästa, och nästa, och nästa. Snart blir det inte så många som återvandrar. Vill dom egentligen ha folkutbyte eller vad fan är det frågan om?

De är köpta av de där man inte får kritisera.

Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Fortsatt islamisering......

+1.
Råder alla som tidigare röstat på SD och känner att de inte längre är helt rätt att istället lägga rösten på AfS om 6 månader. Ge dem i alla fall en chans.

Citat:
Ursprungligen postat av UniktAnvNamn
Han har blivit väldigt mjuk i tonen efter sitt besök i Israel tillsammans med den knäböjande partikamraten...

SD kapades för länge sedan, det är solklart. Frågan är om det skedde 2012-2014 eller redan tidigare.
Citera
2026-02-14, 17:30
Medlem
Svettigutsugares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Innerfittefett
Bra tänkt! SD är verkligen ett parti att lita på.
Jimmie vår nästa statsminister om folket får bestämma!

När jag läste ditt inlägg först så tänkte jag att du måste vara dum i huvudet.
Sedan kommer jag på att du är troligtvis bara är ironisk för visst vill ingen av oss någonsin se Åkesson som statsminister det skulle vara en fullständig katastrof.

OnT
Jag tycker det känns mer och mer som att åka som visar sitt viktiga Sanna jag sitt riktiga ansikte och vi får äntligen se svart på vitt att åka som tycker faktiskt det är bättre med massa negrer och araber och ge dem fördelar framför Svenska ungdomar.
Det märkte jag redan när jag Åkesson ljög om tandvården han skulle fixa så det blev billigare men istället blev det dyrare och negrerna får fortfarande betala enbart 50 spänn.

Men det kvittar vad jag säger eller skriver för det finns ändå idioter här inne som kommer att säga att alternativet är sämre vilket det inte är så klart!

Åkesson är en jäkla smygborgare en riktig falsk jävla Sverigedemokrat.
Dessutom är han riktigt jäkla dum i huvudet han fattar inte att hade han bara hållit sig lugn och fortsatt att få svara svenska medborgare svenska jägare och utlands svenskar och pensionärerna så hade han kunnat fått så pass mycket röster i valet så han kunde blivit statsminister på riktigt.

Nu kan han glömma det.
Senast redigerad av Svettigutsugare 2026-02-14 kl. 17:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in