Citat:
Ursprungligen postat av
Nanteq
Det gör de säkert din pajas.
Nu blåser det igen kring Stockholm och säkert också i hela landet. I morgon kommer vindkraften göra stora förluster igen. Vilket de även gjort senaste dagarna då vi haft noll vind. Vindkraften går alltid dåligt.
Du måste ju vara den mest blåsta jäveln på det här forumet om du aldrig tror att du behöver backa dina påståenden med någon form av fakta utan.
Att folk investerar är inte samma sak som att branschen går med plus. Du är ju helt tappad.
Jag backar ofta upp påståenden med fakta, men i det här fallet är det ingen som helst idé. Du är inte mottaglig för fakta, och jag är noll intresserad av nåt Tidä-utflippat bjäbb om vindkraft.
Det är faktum, ETT FAKTUM, att i stort sett alla andra länder i EU bygger mer vindkraft så det knakar.
Det är OCKSÅ ETT FAKTUM att Tidö-regeringen, stoppat och motarbetatr vindkraft på ett flertal sätt.
Och det är OCKSÅ ETT FAKTUM att de flesta företag som stod i beredsakp att investera i SVENSK vindkraft nu bygger den i andra länder istället.
Du kan sitta i din mörka håla och inbilla dig att elproduktion med vindkraft inte fungerar, men massor med mycket smartare människor än du byger så mycket vindkraft de bara kan. Men inte i Sverige, och det är TACK VARE TIDÖ.
Vilket gör Tidö-regeringen till jubelidioter, som sabbat nationell vindproduktion som kunde ha sålts på export, med klink i statskassan och billigare elräkningar för alla elkunder i område 3 och 4. Du vet, Stockholm, Göteborg och nästan alla andra större städer i Sverige. Och det är vad de korkskallarna lovade före valet, och det har de idioterna också genomfört. Som Tidö-anhängare borde du ju vara glad och nöjd, personligen tänker jag inte rösta på de där idiot-partierna för många år framöver.
Och titta, helt fantastiskt, jag kan skriva det på FB och göra så i september utan att behöva "bevisa" nåt för dig...
Jisses!