Idag, 15:38
Medlem
Partiet.Nyanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Ingen vill läsa din sumpiga länk.
Jag kan gissa att Zandra tycker fri abort bra.

I så fall har hon mer rätt än Trump som vill låta våldtäktsbarn födas enligt "Guds vilja".

Men som tidigare sa, oavsett vad hon sa så har hon rätt till sin åsikt.
Zandra? Du menar väl ändå Zofia?
Citera
Idag, 15:42
Medlem
FunAndGamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Modsen är ofta rätt hårda om det även med inlägg, vilket du borde känna till.

Är faktiskt lite kul att se hur extremt provocerad och triggad den där vloggaren är. Han anser tydligen att Zara var skyldig att föda fram sin unge eftersom att den vita rasen är utrotningshotad. Pucko är ju bara förnamnet på den.

Grät du av skrattattacken när hon gaggade om "killed the baby, killed the performance" eller vad det nu var hon sa?

Citat:
Hur går det med dina egna ansträngningar att bevara den blonda blåögdheten?

Vill inte.
Jag blir inte deppad av abort eller humor av det mörkare slaget. Men hennes gaggande var smaklöst som fan och totalt hjärndött.
Citera
Idag, 17:57
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunAndGames
Grät du av skrattattacken när hon gaggade om "killed the baby, killed the performance" eller vad det nu var hon sa?

Vill inte.
Jag blir inte deppad av abort eller humor av det mörkare slaget. Men hennes gaggande var smaklöst som fan och totalt hjärndött.
Du är emot allt barnafödande men blir ändå triggad av en abortförespråkare som är emot tRump. tRumptard.
Citera
Idag, 18:50
Medlem
FunAndGamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Du är emot allt barnafödande men blir ändå triggad av en abortförespråkare som är emot tRump. tRumptard.

OT men har glömt tänka på de där frågorna på ett tag, rasism och "antisemitism" är så mycket mer engagerande. Abortförespråkandet bekommer mig inte, hennes formuleringar påminner om en elvaåring som just upptäckt att folk blir upprörda när man säger nåt "edgy", mongo som fan. Trump är också ett mongo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in