2026-03-04, 05:34
Medlem
develis avatar
Stackars Trump.
Zara Larsson toppar Spotifys lista.

"I flera dagar har ”Stateside” av Zara Larsson, 28, och Pink Pantheress, 24, legat högt på Spotifys lista över de mest spelade låtarna i världen.
Men den 3 mars tog den sig upp till förstaplatsen. "

"Pink Pantheress släppte ”Stateside” redan i april förra året, då som ensam artist på låten.

I oktober förra året släppte hon flera remixer av den, där remixen med Zara Larsson nått störst framgång. I januari släppte Zara Larsson och Pink Pantheress en uppmärksammad musikvideo till låten, som i skrivande stund har över 28 miljoner visningar."
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/aJbxQL/zara-larsson-och-pink-pantheress-etta-pa-spotify-med-stateside
Citera
2026-03-06, 13:27
Medlem
Helt slutsålt? Inte så jävla konstigt med så små lokaler. Jag hade rätt i min gissning. 😄
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/k0EGPA/zara-larsson-svarar-pa-fansens-forvirring-om-sma-arenor
Citera
2026-03-07, 10:48
Medlem
FunAndGamess avatar
Zara har åsikter om abort.

Var det dåligt sagt eller har hon per definition rätt om allt eftersom hon är Trumps ärkefiende?
Citera
2026-03-07, 12:09
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunAndGames
Zara har åsikter om abort.

Var det dåligt sagt eller har hon per definition rätt om allt eftersom hon är Trumps ärkefiende?
Ja, hon har rätt att åsikter om abort. Det har du med rätt till.
Citera
2026-03-07, 12:11
Medlem
FunAndGamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Ja, hon har rätt att åsikter om abort. Det har du med rätt till.

"Har hon rätt i det hon sa" var frågan, inte "har hon rätt till åsikten". Du som är ungproduktionsnörd borde väl bli emo av såna formuleringar, oavsett vad man tycker om abort är det rätt mongo att formulera sig på det sättet.
Citera
2026-03-07, 13:24
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
"Har hon rätt i det hon sa" var frågan, inte "har hon rätt till åsikten". Du som är ungproduktionsnörd borde väl bli emo av såna formuleringar, oavsett vad man tycker om abort är det rätt mongo att formulera sig på det sättet.
Det enda som du har förklarat hittills om din länk är just bara att Zara har åsikter om abort. Vilket hon ju har rätt att ha.

Om det är något annat du vill lyfta fram kanske du bör göra just det. Tycker DU t ex att hon har fel?
Citera
2026-03-07, 13:27
Medlem
FunAndGamess avatar
Citat:
Det enda som du har förklarat hittills om din länk är just bara att Zara har åsikter om abort. Vilket hon ju har rätt att ha.

Om det är något annat du vill lyfta fram kanske du bör göra just det. Tycker DU t ex att hon har fel?

Du vet att det händer saker om man öppnar länkar va? Om vi inte hade interagerat förut hade jag frågat om det var din första dag på internet.
Citera
2026-03-07, 13:38
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Du vet att det händer saker om man öppnar länkar va? Om vi inte hade interagerat förut hade jag frågat om det var din första dag på internet.
Ingen vill läsa din sumpiga länk.
Jag kan gissa att Zandra tycker fri abort bra.

I så fall har hon mer rätt än Trump som vill låta våldtäktsbarn födas enligt "Guds vilja".

Men som tidigare sa, oavsett vad hon sa så har hon rätt till sin åsikt.
Citera
2026-03-07, 13:42
Medlem
FunAndGamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Ingen vill läsa din sumpiga länk.
Jag kan gissa att Zandra tycker fri abort bra.

I så fall har hon mer rätt än Trump som vill låta våldtäktsbarn födas enligt "Guds vilja".

Men som tidigare sa, oavsett vad hon sa så har hon rätt till sin åsikt.

Det är en youtubevideo mongofan, om du inte vill "läsa" den är det bättre att du inte svarar alls. Men eftersom det nu är två mongon som är upprörda över jobbigheten med länkar kan jag väl förklara att "Zandras" åsikt är mer i stil med att hon tycker det är bögigt att bara betrakta abort som nåt sorgligt men ibland nödvändigt, varför kan det inte helt enkelt vara nåt roligt man gör och sen ser tillbaka på med glädje?
Senast redigerad av FunAndGames 2026-03-07 kl. 13:49.
Citera
2026-03-07, 15:19
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Om vi inte hade interagerat förut hade jag frågat om detta är din första dag på Flashback. Här SKA länkar förklaras iaf kort, och man ska INTE behöva klicka på någon länk för att kunna delta i diskussionen.

Zara spelar 5D schack med trumptards och vet precis hur hon ska trigga dem, och de går på det varje gång.
Citera
2026-03-07, 15:24
Medlem
FunAndGamess avatar
Citat:
Om vi inte hade interagerat förut hade jag frågat om detta är din första dag på Flashback. Här SKA länkar förklaras iaf kort, och man ska INTE behöva klicka på någon länk för att kunna delta i diskussionen.

Zara spelar 5D schack med trumptards och vet precis hur hon ska trigga dem, och de går på det varje gång.

Från regelverket:

Citat:
0.02. Trådstart och forumval
Var noga med att posta ditt inlägg i rätt underforum. Ditt inlägg ska ha anknytning till det ämne som forumet avser. Starta inte en ny tråd ifall det redan finns en lämplig tråd. En trådstart måste vara begriplig i sig själv och inte tvinga läsaren att hämta information från externa källor.

Det var ingen trådstart.
Citera
2026-03-07, 15:35
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Från regelverket:

Det var ingen trådstart.
Modsen är ofta rätt hårda om det även med inlägg, vilket du borde känna till.

Är faktiskt lite kul att se hur extremt provocerad och triggad den där vloggaren är. Han anser tydligen att Zara var skyldig att föda fram sin unge eftersom att den vita rasen är utrotningshotad. Pucko är ju bara förnamnet på den.

Hur går det med dina egna ansträngningar att bevara den blonda blåögdheten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in