2026-02-13, 01:10
Medlem
missbildadApa99s avatar
Det går inte att vara lycklig med denna diagnos. Jag skiter i vad alla säger om att man ska ta sina mediciner, jag får bara grövre självmordstankar då, jag ser fetare ut, och jag tappar mina hjärnceller i processen (vetenskapligt bevisat att mediciner fuckar upp hjärncellerna)

Hatar psykiatrin i sverige, jag har bett om att dom ska få Döda mig flera gånger via dödshjälp dom bara "nej haha det går att vara lycklig med schizofreni ändå haha"
jävla svenne fjollor

Jag ska dö, det är det som är min största önskan.
Senast redigerad av missbildadApa99 2026-02-13 kl. 01:14.
2026-02-13, 01:20
Medlem
missbildadApa99s avatar
att ha en kvinna, att få ha sex, och kärlek, att få ha allt det alla andra människor har, närhet och ALLT detta kommer aldrig fucking hända mig eftersom jag bara skrämmer bort alla människor i min omgivning med mitt upp-fuckade genetiskt bedrövade EFTERBLIVENHET jag hATRAR MITT LIV jag VILL DÖÖÖÖÖÖÖ

MORTE
MORTE
MORTE
MORTE
MORTE
2026-02-13, 01:21
Medlem
missbildadApa99s avatar
varför ska jag ha dödshjälp när jag kan lika gärna döda mig själv NU?!
O__o
2026-02-13, 01:22
Medlem
missbildadApa99s avatar
Jag Tänker Mörda Mig Själv
Jaaaaa
Frihet
Frihet
2026-02-13, 01:23
Medlem
Kundalinis avatar
Ingen aning om det går att få dödshjälp i Holland som svensk, men jag vet att de gett dödshjälp i fall där "mottagaren" lidit av psykisk sjukdom (depression har jag för att det handlade om).

Ett alternativ är Schweiz.

Men jag håller tummarna för att du hamnar i klorna på nån psykiater som kan hjälpa dig mer än vad dni nuvarande och tidigare läkare lyckats med.
2026-02-13, 01:54
Medlem
missbildadApa99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Ingen aning om det går att få dödshjälp i Holland som svensk, men jag vet att de gett dödshjälp i fall där "mottagaren" lidit av psykisk sjukdom (depression har jag för att det handlade om).

Ett alternativ är Schweiz.

Men jag håller tummarna för att du hamnar i klorna på nån psykiater som kan hjälpa dig mer än vad dni nuvarande och tidigare läkare lyckats med.
roligt att du har det nament för jag råkade göra så att jag fick kundalini syndrom och det är det som jag i kombination med schizofreni så jag helt uppfuckad, min hjärna detekterar hot vart jag en befinner mig.

Inte alltid dock,.....tror jag kan lugna ner mig, vill inte medicinera, har antiresistant schizo+kundalini syndrom. är fucked för livet. kommer mörda mig själv när det passar
2026-02-13, 01:57
Medlem
hockexs avatar
Ryck upp dig och börja träna istället
2026-02-13, 02:29
Medlem
PappaTribes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missbildadApa99
Det går inte att vara lycklig med denna diagnos. Jag skiter i vad alla säger om att man ska ta sina mediciner, jag får bara grövre självmordstankar då, jag ser fetare ut, och jag tappar mina hjärnceller i processen (vetenskapligt bevisat att mediciner fuckar upp hjärncellerna)

Hatar psykiatrin i sverige, jag har bett om att dom ska få Döda mig flera gånger via dödshjälp dom bara "nej haha det går att vara lycklig med schizofreni ändå haha"
jävla svenne fjollor

Du har schizofreni och vill dö mer vet vi inte, vem vet någon kanske har en idiotlösning/väg åt dig som inte är döden.
2026-02-13, 02:43
Medlem
missbildadApa99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappaTribe
Du har schizofreni och vill dö mer vet vi inte, vem vet någon kanske har en idiotlösning/väg åt dig som inte är döden.
jag tänker leva men jag måste be till gud
2026-02-13, 02:47
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:

jävla svenne fjollor

Sverige är problemet. Det är sämst. Varför ger du inte en chans i ett annat land innan? Rekommenderar Asien där folk fortfarande är något normala. System-svennar säger att de är u-land, jag säger att de utvecklas väl och Sverige också är u-land som utvecklas dåligt.

Du behöver inte dö nu, det händer ändå sen. I Asien kan man gå på ett apotek och säga att man är schizo och självmordsbenägen och få en tablett som hjälper och sen ba "thank you bye bye", i Sverige testar de 10 piller på dig för att nån rik jävel säljer dessa. Dessutom är väl köerna jävligt långa för att ens få den skit-vården.
Senast redigerad av Jahbrah 2026-02-13 kl. 02:50.
2026-02-13, 06:57
Medlem
Citat:

jävla svenne fjollor

Mitt råd och min omtanke..
Läs den här boken,,journalist som gjort sammanställning av flertal rapporter om vitamin D.

Köp vitamin D, ät makrill, fet fisk, ägg, mjölk....
Åk till ett land med sol.

Med varm omtanke
Tant Ba'loba
2026-02-13, 07:10
Medlem
I all välmening.
Googlade detta:

Stödlinje 08-580 000 34
Öppet: vardagar kl. 8-21, lördag-söndag kl. 12-17 (stängd lördag 10 januari)

Att själv drabbas av schizofreni eller annan allvarlig psykisk sjukdom eller att vara närstående till någon som drabbats är ofta en kris som väcker många frågor. Vart ska jag vända mig för att få stöd? Hur ska jag bemöta min sjuka anhöriga? Vad kan jag ställa för krav på vården? Eller behöver du bara någon som lyssnar en stund?

På Schizofreniförbundets stödlinje kan du få vägledning och stöd. Vi som svarar har lång erfarenhet av att möta människor som drabbats av schizofreni eller liknande psykossjukdomar. Du kan vara anonym och du behöver inte vara medlem i Schizofreniförbundet.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in