2026-02-12, 12:16
Medlem
Är en av dem som har väldigt högt östrogen på test, har 366 pmol på 350mg test ew. Har därav behov utav ai, har kört adex on och off länge men vill helst skippa.

Att eq sänker östrogen är ju känt, är det någon som testat köra eq som ai?

Tänker bättre att jag kan skörda lite anabol effekt på eq samtidigt som jag får östrosänkande egenskaper.

Tänker mig en startpoint kan va ca 100mg eq ew för att utvärdera.

Tankar?
Citera
2026-02-12, 14:08
Medlem
Är lite inne på samma spår. Har dock läst att för vissa har den helt brutalt stark AI effekt. Verkar vara väldigt olika och svårt att ställa in pga lång ester. Hade gärna kunnat köra 500/300 test/eq ungefär men är lite feg för att prova.

100mg kan nog vara en bra startpunkt dock, och ha lite DBOL ifall du skulle crasha Östrot.
Citera
2026-02-12, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bassess.
Är lite inne på samma spår. Har dock läst att för vissa har den helt brutalt stark AI effekt. Verkar vara väldigt olika och svårt att ställa in pga lång ester. Hade gärna kunnat köra 500/300 test/eq ungefär men är lite feg för att prova.

100mg kan nog vara en bra startpunkt dock, och ha lite DBOL ifall du skulle crasha Östrot.

Folk kör sinnessjuka nivåer på eq över grammet med låg test, fattar inte hur östrogenet inte borde gå i botten.

Blir nog att beställa hem en flaska, köra runt 50-100mg och utvärdera. Mår bra men har för högst östra och tycker Adex är för starkt även på små doser. Även oskön medicin också.
Citera
2026-02-12, 21:18
Medlem
Munkees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fundersam1
Folk kör sinnessjuka nivåer på eq över grammet med låg test, fattar inte hur östrogenet inte borde gå i botten.

Blir nog att beställa hem en flaska, köra runt 50-100mg och utvärdera. Mår bra men har för högst östra och tycker Adex är för starkt även på små doser. Även oskön medicin också.

För mig personligen så kraschade jag mitt östro på 500 test e + 400eq per vecka. Men jag aromatiserar väldigt lite.
Är nog olika från person till person hur EQ fungerar på en, så smart att börja lågt.
Citera
2026-02-19, 03:51
Medlem
Hade extrem ångest på bara 200mg EQ, så håll såklart bieffekter i åtanke
Citera
2026-02-19, 22:31
Medlem
Väldigt olika det där hur EQ sänker östrot från person till person. Lika som mast agerar som en serm men för vissa även sänker östrot. Men börja någorlunda lågt är väl bra. Sen tycker jag "modet" länge nu att köra en dht eller bold istället för ai är rätt dumt många gånger. Särskilt under bulk. Många kastar massa pengar på primo och inte direkt för att öka total anabolism utan just för ai. Bättre tycker jag att ta prepp som bygger ordentligt och använda ai efter behov. Aromasin är skonsamt och även a-dex tolereras ju generellt bra av gemene man.

En rolig grej är ju att EQ's ai effekt upptäckts rätt nyligt trots att det varit på kartan i en herrans massa år (iaf vedertaget bland gemene man). Hörde en teori att den långa tiden den tar att kicka in kanske återspeglar just att vi tidigare halv-krasha vårat östro. Bara för några år sedan bemöda sig få med doser under 600mg på EQ & även Primo ew.
Citera
2026-02-20, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flygman
Hade extrem ångest på bara 200mg EQ, så håll såklart bieffekter i åtanke
Vet du var ditt östro låg?

Vad körde du för testodos till?
Citera
2026-02-22, 13:45
Medlem
Citat:
Vet du var ditt östro låg?

Vad körde du för testodos till?
Nej men mådde bra i övrigt. Inga andra tecken på varken krashat eller högt östro.

700mg sustanon
Citera
2026-02-22, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flygman
Nej men mådde bra i övrigt. Inga andra tecken på varken krashat eller högt östro.

700mg sustanon
Ok, undra vad ångesten berodde på då. Hur länge hade du den?
Citera
2026-02-24, 14:56
Medlem
Citat:
Ok, undra vad ångesten berodde på då. Hur länge hade du den?
Undrar jag med!
Tog nog en vecka, kanske två, efter sista dos.
Citera
2026-03-01, 17:46
Medlem
Har märkt att 50% (2:1 ratio) av testodosen nukar östrogenet mer än önskat. Kör nuförtiden mer ~20-25% EQ av testosteronet. Behövs inte mer för önskad AI effekt.

Kan vara bra att hålla ett öga även på sitt cystatin c och sina röda blodkroppar om man är på EQ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in