2026-02-18, 09:26
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hundenmuhammed3
Hej jag undrar vad som hänt i vårat samhälle då tjejer bara är intresserade av att ligga med en? Varje gång jag hittar en intressant tjej så vill de bara hoppa i säng med en. Aldrig någonsin kan jag få mentalt utbyte av en kvinna. Är sex det enda som tjejer tänker på?

Lider ni andra av samma problem? Om inte, var hittar ni era tjejer som inte bara utnyttjar en?

Det måste vara för att du endast träffar kvinnor på horhus?
Citera
2026-02-20, 04:11
Medlem
LostinDarknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Det där stämmer inte. De yngre, både män och kvinnor, har mindre och mindre sex. Ägnar sig mer åt annat.

Jag var otydlig när jag menade 35 år och neråt så menade jag fram till 00 talet. För de födda efter det verkar inte ha så mycket sex nej. Eller så skyddar de sig bättre då de inte vill ha ansvar över en unge som singelförälder, dvs det de själva växt upp med. Men kollar man noga så ser man att de yngre faktiskt samspelar bättre med varandra utan alkohol än vad vi gjorde som unga.
Citera
2026-02-20, 04:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LostinDarkness
Jag var otydlig när jag menade 35 år och neråt så menade jag fram till 00 talet. För de födda efter det verkar inte ha så mycket sex nej. Eller så skyddar de sig bättre då de inte vill ha ansvar över en unge som singelförälder, dvs det de själva växt upp med. Men kollar man noga så ser man att de yngre faktiskt samspelar bättre med varandra utan alkohol än vad vi gjorde som unga.

Ja, de verkar ha lättare för vänskap över "könsgränserna". Mer naturligt för dem, på något sätt. Och då lär de ju sig att samspela bra med det motsatta könet, vilket ju är positivt även i en parrelation.

Att de har mindre sex har förmodligen att göra med en slags konservativare livsstil? Dricker mindre alkohol, festar mindre, ligger mindre.

Oavsett vad, så har jag svårt att tro att det finns unga kvinnor som "bara vill ligga".
Citera
2026-02-20, 04:46
Medlem
LostinDarknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Ja, de verkar ha lättare för vänskap över "könsgränserna". Mer naturligt för dem, på något sätt. Och då lär de ju sig att samspela bra med det motsatta könet, vilket ju är positivt även i en parrelation.

Att de har mindre sex har förmodligen att göra med en slags konservativare livsstil? Dricker mindre alkohol, festar mindre, ligger mindre.

Oavsett vad, så har jag svårt att tro att det finns unga kvinnor som "bara vill ligga".
Vi pratar fortfarande om olika åldrar. Jag kan avslöja att de jag syftar på är iallafall 30+. Där finns det många som bara vill ligga och inget mer. Har tom blivit tillsagd att "hålla käften och knulla nu" haha Men hon var en 10: till utseendet så det var bara att lyda. Nej men bor man mitt i stan och umgås med folk som faktiskt festar så är det mer just sex som är det enda de vill. Jag flyttade därifrån.. så nu träffar man inte på någon längre istället. Då blev det jobbigt med så jäkla mycket sex och idag saknar man det.
Citera
2026-03-04, 23:37
Medlem
Tvärtom, det brukar vara killen som bara vill ligga, och tjejen som kanske hellre tar en kopp te och diskuerar kultur.
Citera
2026-03-05, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Lider? Snarare så njuter man väl av det problemet.
Att bli sedd som värdelös? Kvinnor ser män på samma sätt som män ser på kvinnor som de bara vill ligga med.

Man har sex med någon i brist på någon som är tillräckligt bra för en relation.
Citera
2026-03-07, 21:49
Medlem
Om en tjej anser att en kille är värt att satsa på limmar hon sig direkt.
Annars går hon vidare efter första gången i sängen.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in