2026-02-12, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArtificialElegance
Det du beskriver låter inte som att “alla kvinnor är ovettiga”, utan snarare som att du under lång tid valt relationer där sex fungerade som ersättning för faktisk kompatibilitet.

När sex inte längre bär relationen blir den emotionella tomheten/bristen på faktisk kontakt synlig – och då är det lätt att skriva om historien som att felet låg hos kvinnorna.

När jag skriver om red flags menar jag inte att du saknar djup eller nyfikenhet, du kanske har haft det(...?). Jag menar att man ofta tidigt kan märka när den andra inte är särskilt nyfiken, emotionellt tillgänglig eller intresserad av verkligt utbyte – men att man ändå väljer att gå vidare, av olika skäl - typ bra sex, vissa roliga stunder ihop, gemensamma minnen eller att man kanske har för få andra personer i ens liv som står en nära.

Om ingen av alla kvinnor du mött känns vettig i efterhand, är det rimligare att du frågar dig vad du har varit attraherad av, bekräftad av, och kanske undvikit, än att du drar slutsatsen att ett helt kön saknar substans. Jag tror att du behöver sluta tolka mönstret som ett kvinnoproblem och börja ändra ditt eget urval och tempo.

Sakta ner, låt inte sex vara det som driver relationen i början och se om samtal faktiskt fördjupas. Testa om du och personen har liknande värderingar tidigt. Och när/om det känns tomt – lämna personen på ett snyggt och sjysst sätt istället för att vara kvar och fylla tomheten med sex, vana eller bekräftelse.
Mycket bra skrivet, jag träffar de flesta tjejer på fester, ravefester.
Citera
2026-02-12, 09:21
Medlem
Bassplays avatar
Det är det enda många har att erbjuda.
Citera
2026-02-12, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrstardust
Haha, tro inte att du kan få något meningsfullt mentalt utbyte av kvinnor.
Antingen har man de som sängkamrater, eller så har man de inte alls.
Kvinnor är som små barn i sinnet, ingen logik, inget konsekvenstänk, barnsliga och omogna, växlar mellan gråt och skratt på fem sekunder.
Och inte minst är de extremt opålitliga.
Men sköna att leka nakenlekar med.

Säger nog mer om dig och dina val i livet. Jag har en hel del tjejkompisar utöver min fru som jag har ett stort intellektuellt utbyte av.

Skulle nog säga att det oftast är tjejerna som roddar och styr upp vardagen i de flesta relationer.
Citera
2026-02-12, 09:45
Medlem
Pinoputchins avatar
Känner igen det där, dom är bara ute efter kuken. Man blir trött på det i längden.
Citera
2026-02-12, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hundenmuhammed3
Nu är det så att JAG inte finner dom som intressanta, så fort de vill hoppa i sängs så tappar JAG intresset.

Jag är INTE intresserad av sex. Du får nog läsa mina poster igen, jag vill ha en smart och vettig tjej. Men så fort en tjej visar att sexet är prio så dör det liksom för mig.

Jag skyller INTE på omgivningen. Jag undrar varför sex är så jävla viktigt för tjejer att de genast vill ha sex med mig fast de knappt lärt känna mig? Jävligt horigt beteende.
Då är du väl oemotståndlig. Om du ger dem en chans kanske du upptäcker att de är smarta och vettiga också. Men det går ju inte riktigt ihop med saker du skrivit i andra trådar, som att kvinnor inte ens borde ha fått rösträtt bl.a.
Senast redigerad av marageo 2026-02-12 kl. 10:05.
Citera
2026-02-12, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Vart träffar du dessa kvinnor?
Hm. Låter mer som du aldrig har träffat några kvinnor.

En till som aldrig har träffat några kvinnor.

Det där stämmer inte. De yngre, både män och kvinnor, har mindre och mindre sex. Ägnar sig mer åt annat.

Dricker mindre alkohol gör de också.

Ja, förmodligen är det så. Kvinnor brukar vilja knyta band med den de väljer att ha sex med. Knyta band på något vis iaf.

Så antingen får de inget ut av TS, men vill av någon märklig anledning ändå ha sex med honom. Eller så var de fulla och fyllekåta när de valde att gå till sängs med honom, men dagen efter tänkte "här blir det inget mer".

Trist för TS...

Det finns sanningen och sen finns det en riktig sanning som är under en annan yta och det är inte många som kan se detta. Kvinnor och män är bara längre och längre ifrån varandra idag i sverige och det kommer bara bli värre

Min vän har kört taxi i 30 år i Stockholm han säger att både män och kvinnor åker hem ensama efter en utekväll, han säger även att de inte ens raggar på varandra längre
Citera
2026-02-12, 11:45
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Hej jag undrar vad som hänt i vårat samhälle då tjejer bara är intresserade av att ligga med en? Varje gång jag hittar en intressant tjej så vill de bara hoppa i säng med en. Aldrig någonsin kan jag få mentalt utbyte av en kvinna. Är sex det enda som tjejer tänker på?

Lider ni andra av samma problem? Om inte, var hittar ni era tjejer som inte bara utnyttjar en?
Lider? Snarare så njuter man väl av det problemet.
Citera
2026-02-12, 11:48
Medlem
Antingen är man väl boyfriend material eller inte.

Exakt samma distinktion som män gör angående om huruvida en kvinna duger till ett ligg eller är wife material.
Citera
2026-02-12, 12:05
Avslutad
Citat:
Hej jag undrar vad som hänt i vårat samhälle då tjejer bara är intresserade av att ligga med en? Varje gång jag hittar en intressant tjej så vill de bara hoppa i säng med en. Aldrig någonsin kan jag få mentalt utbyte av en kvinna. Är sex det enda som tjejer tänker på?

Lider ni andra av samma problem? Om inte, var hittar ni era tjejer som inte bara utnyttjar en?

Destabiliserings kampanj från de valda folket, hjärntvättat barn och unga med porr, socialamedier, radikalfeminism och att det är ok att knulla runt och köra med män som du. De själva får omkring 5-13 barn, medans vi i väst knappt får 1 per hushåll, frågor på detta goyim?
Citera
2026-02-12, 12:32
Medlem
En ledtråd är att kolla hur deras kroppar ser ut. Och hur de klär sig.
Att kvinnor själva säger att män bara tänker på en sak, det tar man med en nypa salt.
Det är kvinnor som bara tänker på en sak.
Kolla bara hur kläder till kvinnor beskrivs.
"Såhär klär du dig sexigt för honom"
"Sexig klänning"
"Bästa träningen för en sexig strandkropp"
"Sexiga underkläder"
Sex, sex, sex, sex, sex, bla bla bla bla....
Senast redigerad av scaryfoot 2026-02-12 kl. 12:35.
Citera
2026-02-12, 12:34
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Antingen är man väl boyfriend material eller inte.

Exakt samma distinktion som män gör angående om huruvida en kvinna duger till ett ligg eller är wife material.

Jo men det gör ju ändå ont när man inser att man bara var ett ligg, en i raden.
När man trodde och hoppades på att hon verkligen var kär. Att man äntligen hittat rätt.

Samtidigt blir man ochså besviken på sej själv, att man än en gång accepterade att bli utnyttjad.
Man känner sej så billig och smutsig.
Citera
2026-02-12, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Jo men det gör ju ändå ont när man inser att man bara var ett ligg, en i raden.
När man trodde och hoppades på att hon verkligen var kär. Att man äntligen hittat rätt.

Samtidigt blir man ochså besviken på sej själv, att man än en gång accepterade att bli utnyttjad.
Man känner sej så billig och smutsig.
Du får väl hålla på dig tills du vet att de är seriösa, om du känner så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in