Citat:
Ursprungligen postat av
Inkommer
Ser massor av skit hela tiden på facebook. När ett klipp man tittat på kommer nästa upp. Då kan det vara någon brud med stora pattar i genomskinlig tröja eller en snabb nipslip. Ibland visar dom fittan i smyg. Ibland kommer det någon som är helt naken men har målat kroppen så det ser ut som att det sitter kläder på.
Tycker det blivit mycket värre. Antar att det är någon algoritm som ser till att såna klipp kommer upp för mig. Inte så roligt då dom inte direkt uppskattas. Vill man se porr finns det ju hur mycket som helst att välja på ändå.
Jag får aldrig upp lättklädda tjejer i mina sociala media, så det är helt klart så att algorithmerna tror att detta är vad du vill se och fortsätter att visa sådana bilder.
Enda sättet att komma bort från det är att radera alla cookies och sedan under en period konsekvent kolla på andra kategorier av ämnen, då kommer till slut algorithmerna att minska på porrbilderna. För som du säger så vill man helst själv välja när man vill se en porrbild. Inte så kul att kolla sin facebook i mobilen i skolan eller på arbetsplatsen när man oroar sig för att det ska komma upp en alltför lättklädd bild och så ser någon annan det och reagerar med att ropa ut till alla andra, KOLLAAAAA HAN PORRSURFAR!!!