2026-02-11, 18:40
Medlem
Jag kommer ihåg att i början av sociala medier viruset så kunde man se bilder på tjejer i lättklädda bilder även fast man inte var kompis med dom. Det kännss som att den eran är över och att tjejer har blivit mycket mer försiktiga.
Citera
2026-02-11, 18:41
Medlem
Det är väl bra det. Kul för alla nyfödda ungar se bilder på sina morsor som lättfotade luder online om 20 år.
Citera
2026-02-11, 18:45
Avstängd
Lättklädda bilder fast man inte var kompis?
Citera
2026-02-11, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NegerFejs
Det är väl bra det. Kul för alla nyfödda ungar se bilder på sina morsor som lättfotade luder online om 20 år.

Det är tyvärr inte frågan ifall det var bra eller inte utan har du också märkt det ellee är det bara jag?
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Lättklädda bilder fast man inte var kompis?
Ja alltså inte var vän med dom på facebook
Senast redigerad av HouseofKnowledge 2026-02-11 kl. 22:01.
Citera
2026-02-11, 21:22
Medlem
GlobalVisions avatar
Känns som det nästan är tvärtom egentligen
Citera
2026-02-11, 21:27
Medlem
Loikkaris avatar
Vilken härlig tid 80 talet var, nästan alla brudar gick toppless på stranden. Visserligen var jag själv runt 20 då så det kändes helt naturligt. Man vill inte se samma brudar toppless idag.
Citera
2026-02-11, 21:30
Medlem
RiMaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loikkari
Vilken härlig tid 80 talet var, nästan alla brudar gick toppless på stranden. Visserligen var jag själv runt 20 då så det kändes helt naturligt. Man vill inte se samma brudar toppless idag.

Nej, det vill man verkligen inte!
Citera
2026-02-11, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiMaX
Nej, det vill man verkligen inte!

Time is bitch
Citera
2026-02-11, 23:13
Medlem
Stenballes avatar
Varför se på hud när den bör kännas?
Citera
2026-02-11, 23:30
Medlem
Crerands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HouseofKnowledge
Jag kommer ihåg att i början av sociala medier viruset så kunde man se bilder på tjejer i lättklädda bilder även fast man inte var kompis med dom. Det kännss som att den eran är över och att tjejer har blivit mycket mer försiktiga.

Nej. Nuförtiden gör dom det gratis på diverse plattformer.
Citera
2026-02-12, 01:31
Medlem
Inkommers avatar
Ser massor av skit hela tiden på facebook. När ett klipp man tittat på kommer nästa upp. Då kan det vara någon brud med stora pattar i genomskinlig tröja eller en snabb nipslip. Ibland visar dom fittan i smyg. Ibland kommer det någon som är helt naken men har målat kroppen så det ser ut som att det sitter kläder på.

Tycker det blivit mycket värre. Antar att det är någon algoritm som ser till att såna klipp kommer upp för mig. Inte så roligt då dom inte direkt uppskattas. Vill man se porr finns det ju hur mycket som helst att välja på ändå.
Citera
2026-02-12, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HouseofKnowledge

Under glada 90-talet var det inte ovanligt att se unga kvinnor ligga på stranden topless med tanga string. Idag blir man beskylld för att vara pedofil om man så kastar blicken åt en fullt påklädd 20-åring som traskar omkring på stan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in