2026-02-11, 14:52
Avslutad
Jag börjar närma min det där 40-stecket och jag har bara haft sex en gång i mitt liv och det var så länge sedan att min penis har rostat i princip. Jag försökte mellan 20-35 att nätdejta men det gick inte alls bra och i verkligheten när jag varit ute och fått chansen har det inte heller gått bra. Antingen har kvinnorna knuffat bort mig på dansgolvet (utan att jag ens rört dom) eller så har tjejerna lagt benen på ryggen och sprungit så fort jag visat att jag vill vara mer än en vän. När man var yngre och tjejkompisarna försökte para ihop mig med deras tjejkompisar tyckte dom att jag var för kort. När självförtroendet efter allt detta brast har jag nog bara blivit ännu sämre på att ragga med tiden. För vad jag än försökt så vill det sig inte.

Jag skulle bara få vilja få den där närheten med en kvinna och få känna mig omtyckt. Ligga i sängen och hålla om någon och somna tillsammans. Att få uppleva det en dag låter som en stor dröm. Jag har ju börjat inse att i det här landet är det nog omöjligt då kvinnorna har skyhöga krav. Jag har försökt att vara den "ordentliga" killen som skaffade fast jobb först av kompisarna. Flyttade hemifrån först. Tog körkort först. Och alltid sett till att klä mig propert. Skaffat en bra bostad och jobb. Men allt detta har inte haft någon betydelse.

Det är många saker som är bra i mitt liv men just denna brist på närhet och fysisk kontakt har verkligen skapat ett stort hål i mig. Jag känner mig som den mest oattraktiva och äckliga människan på jorden som aldrig får ligga. Och särskilt ont gör det när dessa människor som knappt tar hand om sig lyckas dra hem tjejer. Ni vet träsktrollen och alla dom. Alla lyckas utom jag.

Hur ska jag ens orka leva vidare såhär?
Citera
2026-02-11, 14:54
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Lite svar som kanske gör dig besviken.

Du drog en nitlott i utsendelotteriet, det kan man inte göra något åt då ingen väljer sina föräldrars DNA-mix.

Släpp det där med att ligga och försök hitta andra saker i livet.
Citera
2026-02-11, 15:01
Medlem
Det är ingen mänsklig rättighet att få ligga.

Fjärde tråden på samma tema inom en månad. Mitt tips är att du fokuserar på annat för att må bra.
Citera
2026-02-11, 15:04
Medlem
Smekarn87s avatar
#1 Miljöbilen! Du behöver blanda dig med fler människor. Börja studera, byt jobb, stad kanske t.o.m. land. Ekonomi är jätteviktigt men främst för att göra annat än jobba. Överväg biståndsarbete.

Försök skaffa dig ett digitalt nomad arbete. Sträva åt en sådan livsstil.
Citera
2026-02-11, 15:05
Medlem
NyaHenriksss avatar
Du får swipa höger på de fula tjejerna.
Det är en ytlig marknad tyvärr men bättre med en ful kvinna som är ok i huvudet än en snygg som knullat runt och blivit kukmissbrukare.
Citera
2026-02-11, 15:10
Medlem
Smekarn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Det är ingen mänsklig rättighet att få ligga.

Fjärde tråden på samma tema inom en månad. Mitt tips är att du fokuserar på annat för att må bra.

Det är inte en rättighet att få ligga men när det i princip slutar vara en möjlighet upphör samhällskontraktet i princip.
Citera
2026-02-11, 15:29
Medlem
Gjuteriets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsy
Jag har försökt att vara den "ordentliga" killen som skaffade fast jobb först av kompisarna. Flyttade hemifrån först. Tog körkort först. Och alltid sett till att klä mig propert. Skaffat en bra bostad och jobb. Men allt detta har inte haft någon betydelse.

Sånt här är såklart bra rent principiellt, men det är nog svårt att attrahera en långvarig partner med detta som lockbete. Det handlar mer om vem du är som person, hur du gör dig själv intressant och rolig att vara med. Om man har utseendet emot sig gäller det att jobba än mer på substans. En spännande hobby, ett udda intresse, en genuin personlighet där du bjuder på dig själv osv. Det räcker sällan med att bara vara ordentlig och snäll.

Sen kanske det är klokt att kika på de egna kraven. Många vill ha snygga tjejer, även om de inte levererar på det planet själva. Då kan det vara dags att sänka kraven, helt enkelt.
Citera
2026-02-11, 15:37
Medlem
OnkelUnkass avatar
Du är en nitlott, raggar du på andra nitlotter eller tror du att du kan få någon med alternativ? Tycker jag ser fula snubbar som har ihop det med fula kvinnor hela tiden, däremot är fula snubbar med snygga kvinnor extremt sällsynta.

Annars kan du få riktiga kap om du gräver i fyndlådan, dvs frånskilda medelålders kvinnor med ungar som bara vill ha någon som är snäll och med fast inkomst
Citera
2026-02-11, 15:40
Medlem
SoulOfSophias avatar
För det första: Varför spelar du offer och lägger över skulden på kvinnors ovilja att ligga med dig som orsak till ditt dåliga självförtroende? Jag kan inte komma på något som skulle stöta bort en kvinna mer än just det. Sanslöst oattraktivt.

För det andra: Satsa på att bli rik. Då ska du nog se att det sätter fart.
Citera
2026-02-11, 15:49
Medlem
Tradslangs avatar
Det kanske är läge att börja spela lite mer självsäker än du känner dig. Tvinga dig själv att småprata med folk i vardagen, typ i affären, tvättstugan, gymmet och sånt. Det kan kännas stelt i början, men ofta växer det där fejkade självförtroendet över till något som faktiskt känns äkta efter ett tag. Tjejer känner tyvärr lukten av osäkra killar på långt håll.
Citera
2026-02-11, 15:55
Medlem
HemligaKaptenens avatar
40 år och legat en gång asså bara ge upp
Gå vidare med annat istället
Citera
2026-02-11, 16:15
Medlem
Hur ser tjejerna ut som du raggar på?
Citera
  • 1