2026-02-11, 03:50
Medlem
Jag tycker att det är oerhört problematiskt att vara vit man med medelstor kuk när det rör sig negrer omkring som direkt signalerar stor kuk.
Jag skulle ha oerhört svårt att jobba med en neger om det på samma arbetsplats fanns vita kvinnor som suktade efter hans kuk.
Om någon av frugans väninnor skaffade en neger vet jag inte vad jag skulle göra. Måttligt roande att hon skryter för min fru om vilken stor svart kuk han har.
Problemet är alltså att alla vuxna människor i Sverige känner till negerns anatomi. Man känner sig ju då underlägsen då.
Hur hanterar ni andra vita män denna komplicerade fråga?
Citera
2026-02-11, 04:00
Medlem
Ett stort problem är ju att negern har alltid din kuk. Det spelar liksom ingen roll om du har ett bra jobb och försörjer din kvinna. Hon kommer ändå alltid att vilja bli påsatt av en meter. Inte försörjd. Men påsatt.
Citera
2026-02-11, 04:05
Medlem
UniktAnvNamns avatar
De har så många andra nackdelar och saker som är emot dem att den gamla sägnen om att det skulle dingla en hästlem mellan deras ben är en klen tröst...

En stor kuk är en klen tröst i en fattig familj
Citera
2026-02-11, 04:14
Medlem
Ur artikel från Illustrerad Vetenskap:

"Tidigare studier har visat att afrikaner har längre penisar än européer, medan asiater har mindre.

Men de studierna anses inte vara pålitliga, och de engelska forskarna fann ingen signifikant skillnad i penisstorlek olika nationaliteter emellan i pålitliga studier.

Detta resultat innebär inte nödvändigtvis att det inte finns skillnader mellan nationaliteter, utan bara att vi ännu inte har tillräckligt många och tillräckligt omfattande mätningar för att kunna dra den slutsatsen. Det saknas exempelvis studier på afrikanska män.

Endast i två studier undersöktes afrikanska män söder om Sahara – och där låg måtten nära det internationella genomsnittet".

Så slappna av TS, vandringssägner är... vandringssägner.

Det är inte att du har mindre penis än svarta män - jag tror att ditt problem bottnar i att du har en mindre penis än alla oss andra!?

Ajaj, lite fööör nära sanningen där, va?
Senast redigerad av GalenIPersilja 2026-02-11 kl. 04:18.
Citera
2026-02-11, 04:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalenIPersilja
Ur artikel från Illustrerad Vetenskap:

"Tidigare studier har visat att afrikaner har längre penisar än européer, medan asiater har mindre.

Men de studierna anses inte vara pålitliga, och de engelska forskarna fann ingen signifikant skillnad i penisstorlek olika nationaliteter emellan i pålitliga studier.

Detta resultat innebär inte nödvändigtvis att det inte finns skillnader mellan nationaliteter, utan bara att vi ännu inte har tillräckligt många och tillräckligt omfattande mätningar för att kunna dra den slutsatsen. Det saknas exempelvis studier på afrikanska män.

Endast i två studier undersöktes afrikanska män söder om Sahara – och där låg måtten nära det internationella genomsnittet".

Så slappna av TS, vandringssägner är... vandringssägner.

Det är inte att du har mindre penis än svarta män - jag tror att ditt problem bottnar i att du har en mindre penis än alla oss andra!?

Ajaj, lite fööör nära sanningen där, va?

Sjävklart har negrer större kuk. De är också starkare, snabbare och hoppar längre.
Citera
2026-02-11, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gravlingola
Sjävklart har negrer större kuk. De är också starkare, snabbare och hoppar längre.

Har dom några nackdelar?

Hästar har ännu större kukar.
Om det är allt det handlar om, får väl dessa kvinnor skaffa häst.
Citera
2026-02-11, 06:15
Medlem
Om TS visste hur många svenska män som har stora kukar. Det har hänt något kring storleken de senaste två decennierna. Som läkare närvarar jag vid mönstringen i Halmstad, och det är inga små bananer, de där 18-20 åringarna visar upp under inskrivningen. Inte heller är de omskurna, som en majoritet av de svarta är + muslimerna ( som genomgående inte har särskilt stora apparater ) - men dom kanske är growers. Prova att klicka in på "men", när du ändå är ute och kollar på "female" på Chaturbate eller liknande, så kommer du få en chock. Du har all rätt att vara orolig. Inte för negrerna, men för alla män runt omkring dig. Ingen vill ha en medelmåtta, inte heller när det kommer till storlek på kuken.
Citera
2026-02-11, 06:35
Medlem
sommarlovs avatar
Jag ser ner på folk som tror att storleken på organet skulle ha en kvalite i sig.
Citera
2026-02-11, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Har dom några nackdelar?

Hästar har ännu större kukar.
Om det är allt det handlar om, får väl dessa kvinnor skaffa häst.

Haha
Ja det är svårt att slå en häst när det gäller kuken, hoppa längd och styrka.
Dessutom är det väldigt utbrett att kvinnor gillar att rida.
En häst går dessutom att träna till att utföra sysslor, något som är väldigt svårt med en neger.

För övrigt, enligt undersökningar, så föredrar alla kvinnor vita män framför alla andra typer/raser av män.
Citera
2026-02-11, 06:49
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Jag ser ner på folk som tror att storleken på organet skulle ha en kvalite i sig.

Naturligtvis är det bra att ha en som är större än medel än en som är mindre än medel, dock inte en som är allt för stor. Men en kotte sköter sig ju inte själv, utan det är ju upp till ägaren - oavsett storlek - att lära sig använda den på ett adekvat sätt så han får ett rykte på byn att vara bra i bingen.
Citera
2026-02-11, 07:01
Medlem
Inget jag tänker på. I porr så kan man se BBC, och jag tycker det är för stort.
Om en kvinna gillar det så är det ju kul för henne.
Citera
2026-02-11, 07:17
Medlem
Bassplays avatar
Jag är inte bög så tänker inte på sånt och tjejer som beblandar sig med såna har jag noll intresse för. Det är skräptjejer ändå, eller totalt hjärntvättade av multikulti-propagandan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in