2026-02-14, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GatuSoparen
Återigen bra reklam för dessa missfoster.
Har någon såna hära tendenser. Är det bara att låsa in alternativt hänga fanskapet.
Vi har ju våra egen Skräcködla Wilma började året med ett vidrigt styckmord. Förvånar mig inte ett piss. Om det dyker upp flera såna här fall under -26 och därefter. Mycket störda individer.

Finns en svensk snubbe på YouTube som kallar sig Mia Mulder. Han har en beundrande internationell publik. Men han är nog mest en ofarlig fåntratt. Ser iaf rätt fånigt ut eftersom det syns så tydligt att han inte är en kvinna.

https://youtu.be/v5ku4JYwDaM?si=ACxayS4Dry0SOthk
Citera
2026-02-14, 04:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iagh
Slumpens skördar, nope inte alls.

Men sk outcasts I tidig ålder kan agera ut I nationer där skjutvapen förekommer som vardag.

Det har ingenting med skjutvapen att göra. Det gick ju bra för den svenska transan att styckmörda utan skjutvapen.
Citera
2026-02-14, 05:55
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lashback
Definera vapen, jaktgevär?

Ja och sportvapen.

Min källa är en film av Michel Moore när jag tänker efter, och som någon påpekar kanske det inte (länge) stämmer. Men väldigt mycket skjutvapen har dom iaf.
Citera
2026-02-14, 12:11
Medlem
Är det bara jag som blir så triggad när media skriver "kvinnan"? Förlåt, men du förlorar faktiskt rätten att samhället accepterar din könsidentitet och spelar med i dina vaneföreställningar när dina vaneföreställningar och psykiska ohälsa får dig att mörda ÅTTA barn och två RIKTIGA BIOLOGISKA KVINNOR.
Varför i helvete rapporterar inte media sanningen?
Citera
2026-02-14, 16:27
Medlem
norther1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Annars är ju media så pigga på att använda hen.

Det är ju annars ett rätt propert pronomen för dessa individer.
Citera
2026-02-14, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norther1
Det är ju annars ett rätt propert pronomen för dessa individer.

Det här fallet handlar om svår psykisk ohälsa.
Polisen har har haft anledning att besöka hemmet flera gånger.Även mamman och en bonusbror blev mördade.
Citera
2026-02-15, 16:24
Medlem
yinyang915s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Vad upplevde du som det värsta under HELA tiden, både före/efter med andra människor?

Jag förstår inte frågan, vill du förtydliga?
Citera
2026-02-15, 16:38
Medlem
yinyang915s avatar
Jag har funderat på det här med att han mördade sin egen mamma. Verkar ju som att hon stöttat honom. Läste att han gick på pubertetsblockerare och påbörjat östrogenbehandling, vilket måste ha skett med hennes tillåtelse.

En tanke dök upp, att kanske gjorde han detta vansinnesdåd för att han vaknade upp ur sin vanföreställning? När man läser om hur de som "detransitionerar" mår, särskilt i början när de precis insett att deras kroppar är förstörda bortom räddning, så uttrycker många självmordstankar och hat mot de som gjorde det mot dem (se ex r/detrans). Det är då inte helt långsökt att tänka att han i någon mån insåg att han var på fel väg, men med pubertetsblockerare så sker så mycket skada, på hela kroppen men framförallt på könsorganen och den sexuella och reproduktiva förmågan, och med tanke på den instabilitet han uppvisade, så kanske hans reaktion är förståelig om man ser den som ett uttryck av hat mot de som gjorde detta mot honom; hans mor som validerade hans transidentitet och hjälpte honom förstöra sin kropp, istället för att vara ärlig mot honom och skydda honom, och mot omvärlden som också validerade hans vanföreställning.

Spekulation, ja, hans mamma kan ha varit sjuk på så många sätt som i hans huvud rättfärdigade att mörda henne. Men jag ville dela idén.

(Jag tror liksom samma sak är vad som driver många självmord hos transpersoner. Det sägs vara att samhället inte är accepterande eller att de inte får förstöra sina kroppar med vårdens hjälp som är orsak till att de tar livet av sig, men hur många många gör det inte just för att deras kroppar är förstörda och de inte fick den psykiska hjälp de egentligen hade behövt (och om "omvändelseterapi" blir förbjuden, aldrig kan få)?)
Citera
2026-02-16, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eorga
Finns en svensk snubbe på YouTube som kallar sig Mia Mulder. Han har en beundrande internationell publik. Men han är nog mest en ofarlig fåntratt. Ser iaf rätt fånigt ut eftersom det syns så tydligt att han inte är en kvinna.

https://youtu.be/v5ku4JYwDaM?si=ACxayS4Dry0SOthk
Tur man missar sånt här. Det ligger ju rätt i tiden.
Att både vara trans bög osv. Minns tider då någon blev gängspöad på skolgården. För han var lite väl åt det hållet. Vi ser ju bara avskrapet mest hela tiden. Vem uppskattar det? Jag skiter I fullständigt om det inte går runt med megafon. Eller Skjuter osv.
Citera
2026-02-20, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GatuSoparen
Tur man missar sånt här. Det ligger ju rätt i tiden.
Att både vara trans bög osv. Minns tider då någon blev gängspöad på skolgården. För han var lite väl åt det hållet. Vi ser ju bara avskrapet mest hela tiden. Vem uppskattar det? Jag skiter I fullständigt om det inte går runt med megafon. Eller Skjuter osv.

”Mia” Mulder (John) verkar som sagt harmlös. Men visst är det komiskt att den här snubben kommer undan med att faktiskt hålla på med mansplaining i långa video-”essäer”. Hade han inte varit en fake-kvinna så hade han nog inte haft så många som lyssnat.

https://youtu.be/v5ku4JYwDaM?si=sJ6-MjBw8ehUPsIy

Sedan vet jag inte om han yttrat nåt om skolskjutningarna med trans-skjutare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in