Här är det en kvinna som faktiskt sett att kvinnor anser sig få bete sig hur som helst mot män.
https://www.expressen.se/ledare/ann-charlotte-marteus/kvinnor-har-blivit-de--nya-mansgrisarna/
Minns en tråd jag skrev i, det var flera män som också varit med om att kvinnor förlöjligat män inför andra, pikat männen för deras kroppar t ex, och folk runtom skrattade gott.
Det är jätteroligt att skratta åt de hopplösa männen.
Jag tyckte det var jobbigt att vara ung och aldrig få känna mig tillräcklig. Jag hade problem med akne i många år, och sen när jag började bli av med det, så var jag ändå inte bra nog. Kvinnor anmärkte på min kropp och hur den såg ut. Då var jag ändå i min prime och tränade regelbundet.
Jag tycker synd om unga män idag, verkar vara ännu värre nu. Sociala medier osv bidrar till att unga mår dåligt av kroppshetsen, att de måste se ut på ett visst sätt. Helst som Hollywoodskådisarna.
Och det här är bara en av sakerna där kvinnor anser sig få säga vad som helst.
Kvinnor vill gärna prata för alla andra kvinnor. Tala om för mannen hur han ska vara som man för att kvinnor ska attraheras av honom. Han är inte bra som han är, så han borde bli annorlunda. Så att han blir som hon vill att en man ska vara. För alla kvinnor vill ha samma som hon vill ha.
Jag tycker att kvinnor kan tänka lite på vad de säger till män, hur de behandlar män.
Nästa gång, prova att umgås med en man utan att du måste leta fel på honom. Han har inte drömkroppen som den där skådisen du gillar, men han kanske är kul att prata med ändå.
Han tycker säkert att du inte heller har drömkroppen som den där kvinnliga skådisen han såg i en film. Men han säger inget om din vikt eller hur dina ben ser ut.
Och om du inte tycker att han är en man som du skulle vilja ha, sluta umgås med honom. Han är ju uppenbarligen otillräcklig.