2026-02-10, 18:04
Medlem
iiimpossibles avatar
Hallå alla ni erfarna!

En rolig kväll för några år sedan med både koks och alkohol ledde till ett relativt hårt strypsex. Jag minns inte så mycket mer detaljer kring det än att han tryckte ner mitt huvud (runt halsen) ett par gånger ordentligt i sängen, jag minns alltså inte hur han höll men jag vet att jag inte tappade medvetandet. Vet inte heller hur länge.

Dagen efter hade jag flera petekier på båda sidor halsen främst på ena sidan längs blodkärlen, ett område på ca 5-6 cm långt och någon cm brett. Oklart om det dök upp direkt eller efter natten.

Hur gör jag för att uppnå det lättast? Är det ett halvhårt tryck på kärlen? Hur lång tid krävs?
Citera
2026-02-10, 18:07
Medlem
Önskar du framkalla sepsis?
Citera
2026-02-10, 18:38
Medlem
iiimpossibles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Önskar du framkalla sepsis?

Sepsis? Hur fan får du detta till sepsis undrar jag..
Citera
2026-02-10, 18:39
Medlem
iiimpossibles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UlfEk
Ja

Blåmärken som leder till sepsis? Nej bara nej. Jag vill ha blåmärken... Och det finns inget samband med bakterier i detta fallet haha. Vad får du det ifrån?
Senast redigerad av iiimpossible 2026-02-10 kl. 19:15.
Citera
2026-02-10, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iiimpossible
Blåmärken som leder till sepsis?

Hur tänkte du att bakterier skulle ta sig in om det inte finns något öppet sår?
Citera
2026-02-10, 19:14
Medlem
iiimpossibles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noccofocus
Hur tänkte du att bakterier skulle ta sig in om det inte finns något öppet sår?

Det kommer dom inte? Jag vill få petekier på halsen. Alltså blåmärken utav strypsex. Skadan uppstår under huden.
Kommer inte finnas några bakterier.... Förstår inre hur frågan kan tolkas så fel 😅
Citera
2026-02-10, 19:48
Medlem
Citat:
Det kommer dom inte? Jag vill få petekier på halsen. Alltså blåmärken utav strypsex. Skadan uppstår under huden.
Kommer inte finnas några bakterier.... Förstår inre hur frågan kan tolkas så fel 😅

För du kan inte få sepsis av ett endast blåmärke......
Jag ser nu att det var inte du som skrev om sepsis först, trodde jag svarade den personen. Du spammar din egen tråd för mycket.
Senast redigerad av Noccofocus 2026-02-10 kl. 19:50.
Citera
2026-02-10, 21:29
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Strypa sig själv är nog svårt 🤔
Citera
2026-02-11, 00:12
Medlem
Citat:
Hallå alla ni erfarna!

En rolig kväll för några år sedan med både koks och alkohol ledde till ett relativt hårt strypsex. Jag minns inte så mycket mer detaljer kring det än att han tryckte ner mitt huvud (runt halsen) ett par gånger ordentligt i sängen, jag minns alltså inte hur han höll men jag vet att jag inte tappade medvetandet. Vet inte heller hur länge.

Dagen efter hade jag flera petekier på båda sidor halsen främst på ena sidan längs blodkärlen, ett område på ca 5-6 cm långt och någon cm brett. Oklart om det dök upp direkt eller efter natten.

Hur gör jag för att uppnå det lättast? Är det ett halvhårt tryck på kärlen? Hur lång tid krävs?

Ja de är synd om du får stroke av de där, /syrebrist och skadar hjärnan/kärlen.. )
Citera
2026-02-12, 08:43
Medlem
iiimpossibles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Strypa sig själv är nog svårt 🤔

Nejdå. Jag ska ju inte tuppa av. Någpr tilhygge som trycker på rätt punkt bara. Måste bara veta vad rätt punkt är
Citera
2026-02-12, 08:48
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Nejdå. Jag ska ju inte tuppa av. Någpr tilhygge som trycker på rätt punkt bara. Måste bara veta vad rätt punkt är
Tänkte mer på att för att få såna märken du önskar så måste man nog trycka ganska hårt å länge vilket kan vara svårt att göra på sig själv.

Eftersom du kommer släppa taget innan din önskan har gått i uppfyllelse? Det var mer så jag tänkte. Men det är väl bara att testa på dig själv å ta tag det hårdaste du kan å försöka hålla så länge du kan, så kanske du uppnår om du har tur 😕🤔

Några tillhyggen? Ja ett rep eller ett skärp kanske? Korkat för du kanske stryker med då dock.
Senast redigerad av MissAjDiHiDi 2026-02-12 kl. 08:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in